Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf camera tot 530euro. welke?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanschaf camera tot 530euro. welke?

    kwil dus zo rap mogelijk een camera, prijsklasse tot 530 euro. wie weet wat? thx!
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

  • #2
    Originally posted by limozke
    kwil dus zo rap mogelijk een camera, prijsklasse tot 530 euro. wie weet wat? thx!
    Ik heb net een canon S30 besteld bij www.fotoking.de (€ 517,- + € 20 verzendingskosten)
    Pas wel op, op rembours bestellen gaat niet meer, je moet storten, maar ik denk wel dat ze te vertrouwen zijn en dat hun service goed is. Ik wacht nog vol ongeduld.
    Ik heb vrij goed rondgezocht en ik denk dat dat toch een van de beter camera's is voor die prijs. Je kan er vrij veel manueel bij instellen en ook op automatisch presteert hij naar't schijnt ni slecht.
    Zoek eens op op www.dpreview.com of bij www.steves-digicams.com
    Op deze sites vind je alle mogelijke technische informatie en ook de beoordelingen van de gebruikers vond ik interessant, want de gebruikers zijn uiteindelijk diegenen die je het meeste nuttige informatie kunnen geven!

    veel succes met hde zoektocht!
    Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

    Comment


    • #3
      bedankt! maar kzou een compacte camera willen, die in m'n zak past.. maar de kwaliteit zal dan alweer minder zijn zeker? minolta dimage x of xi.. maar de kwaliteit...
      ?
      http://users.pandora.be/ziod
      DigiCam Shopping help...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Pieter H.
        Originally posted by limozke
        kwil dus zo rap mogelijk een camera, prijsklasse tot 530 euro. wie weet wat? thx!
        Ik heb net een canon S30 besteld bij www.fotoking.de (€ 517,- + € 20 verzendingskosten)
        Pas wel op, op rembours bestellen gaat niet meer, je moet storten, maar ik denk wel dat ze te vertrouwen zijn en dat hun service goed is. Ik wacht nog vol ongeduld.
        Ik heb vrij goed rondgezocht en ik denk dat dat toch een van de beter camera's is voor die prijs. Je kan er vrij veel manueel bij instellen en ook op automatisch presteert hij naar't schijnt ni slecht.
        Zoek eens op op www.dpreview.com of bij www.steves-digicams.com
        Op deze sites vind je alle mogelijke technische informatie en ook de beoordelingen van de gebruikers vond ik interessant, want de gebruikers zijn uiteindelijk diegenen die je het meeste nuttige informatie kunnen geven!

        veel succes met hde zoektocht!

        En hebben ze die camera ook werkelijk op voorraad en voor U gereserveerd ?

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          tja, daar stel ik me ook wel wat vragen bij
          Ik had die camera onder rembours besteld op vrijdag, maandag kreeg ik een mail dat de bestelling geslaagd was, maar dat onder rembours bestellen niet meer gedaan wordt naar het buitenland (wat ik kan begrijpen).
          In die mail zeiden ze ook dat ze de camera 7 dagen opzij zouden leggen, maar een internationale overschrijving duurt al een week en ik ben nu niet constant vrij om naar de bank te gaan.
          Ik ben pas woensdag bij de bank geraakt en heb danmaar een mailtje gestuurd om te vragen of ze mijn s30 nog iets langer opzij willen houden.
          Het is nu terug woensdag geweest ondertussen en ik hoop dat ik mijn camera een van de dagen aankrijg.
          Ik word wel wat nerveus!
          Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

          Comment


          • #6
            Ik kocht voor 500 euro die fuji finepix s304 bij webvoordelig.nl. Leverden erg snel (de derde werkdag) en onder rembours. Je ziet maar.

            Comment

            Working...
            X