|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Enkele vergelijkingen tussen bugetvriendelijke compacts vind je hier :
http://www.dpreview.com/reviews/Q408budgetgroup/ Greetz / marcus |
|
|||
|
Als pocket-cameraatje heb ik ook een Pana FS3: klein doch zeer egelijk gebouwd en zeer gebruiksvriendelijk, snelknopje voor de meest gangbare wijzigingen zoals ISO,WB..
Ruis is aanwezig maar voor mij niet storend, heeft een beetje het effect van de vroegere hoge iso-filmrolletjes. Voor zijn prijs zeker aan te raden ! |
|
|||||
|
heu ?
Of moet ik lezen 2 jaar en 2 maand oud ?
|
Hij was inderdaad maar 2 maanden oud en op een dag ging het scherm niet meer (ik denk een schok in de handbagage, maar toch had ik een beschermhoes). In de winkel zeiden ze dat de reparatiekost even duur zou zijn als een nieuwe kodak omdat zoiets niet binnen de fabrieksgarantie valt.
Zou ik met die Lumix nog gelijkaardige foto's zoals deze (met de coolpix genomen) kunnen maken?
|
|
|||||
|
Citaat:
||||
|
Gewoon garantie eisen, wat is dat nu weer, zeker als er geen zichtbare schade is aan de buitenzijde en je niet eens weet wat ermee gebeurd is, waar dient anders garatie voor
![]() Als ze die via de winkel niet eens willen opsturen moet je maar eens laten weten waar je die hebt aangekocht: mooie anti-reclame...
Canon 40D, 10D, 70-200 4 IS, 430EX + Tokina 12-24 4 + Tamron 28-75 2.8 + Rokkor 58 1.2 + Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 3.5 + Osawa 135 2.8 + Tair 300 4.5 + Helios 28 2.8, 58 2 + Chinon 35 2.8 + Pentacon 50 1.8 + 2x + balg... |
|
||||
|
Citaat:
vermoedelijk schermbreuk dus, zie je zo percies een uitgelopen vlek in de lcd zitten? de fabrikanten doen moeilijk en verdienen de antireclame niet de winkels in veel gevallen... |
|
||||
|
Het scherm kreeg na enkele weken wel zo'n andere schijn, dus een breuk zou goed kunnen.
Ik ga altijd heel voorzichtig om met zo'n dingen maar probeer dat maar eens te bewijzen. 't Is te hopen dat de volgende kodak wat langer meegaat :| |
|
||||
|
Om uw scherm te breken heb je in de meeste gevallen al een hamer nodig hoor, er zit zoizo nog een beschermplaatje voor, ik vind dat echt schandalig en zou in het geval hij in de fabriek geweigerd is in ieder geval nooit meer dat merk kopen.
Ik had met mijn powershot A60 ooit mijn lens helemaal scheef (beetje buiten beschouwing gelaten hoe dit kwam) en gewoon na 1,5 jaar gratis hersteld en niet op een termijn als nu het geval meestal is, maar op minder dan 2 weken terug afgeleverd; gekocht bij de Makro toen Blijkbaar zakken de prijzen, maar ook de service (bij elk merk) ![]()
Canon 40D, 10D, 70-200 4 IS, 430EX + Tokina 12-24 4 + Tamron 28-75 2.8 + Rokkor 58 1.2 + Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 3.5 + Osawa 135 2.8 + Tair 300 4.5 + Helios 28 2.8, 58 2 + Chinon 35 2.8 + Pentacon 50 1.8 + 2x + balg... |
|
|||
|
ikzelf zou al zeker andere winkel zoeken ;-)) .
als het toevallig van grotere keten komt nog eens proberen met andere verkoper,eventueel andere vestiging .... heb zelf voor vriendin panasonic ls80 meegebracht... voor 80 euro 8 mp en optische stabilisatie ... goed toestelletje ;-) |
|
||||
|
Ik ben de FS3 vandaag gaan halen, hopelijk heb ik deze keer wat meer geluk. Eerlijk gezegd ziet het er wel kwalitatief beter uit qua scherm (die coolpix had precies niet eens zo'n beschermplaatje).
Ik ben wel van plan om eens een mailtje te sturen naar Nikon. De kans is klein dat ik positief antwoord krijg, maar je weet maar nooit. |
|
|||
|
Toch misschien eens proberen om de garantie te laten gelden als er geen uiterlijke schade is .
Vorig jaar mijn panasonic TZ1 "was gekocht bij een groote keten" voor hetzelfde probleem binnengegeven bij een door panasonic erkend herstelpunt, en zelfs zonder aankoopbewijs hebben ze dit op minder dan 3 dagen hersteld onder garantie en ze wisten mij zelfs te zeggen dat ik nog drie maand garantie had. |
|
|||||
|
Ga eens kijken naar mijn post van Bokrijk andes bekeken daar staan er drie in de showcase die met een lumix gemaakt zijn. Niet slecht al zeg ik het zelf..
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| aanschaf nieuwe Digitale compact camera | bakvis | Camera's | 1 | 5 november 2008 09:17 |
| Aankoop Compact vs DSLR: welke gaat het langste mee | Filharmoniker | Camera's | 19 | 26 oktober 2008 10:54 |
| Aankoop nieuwe lens eos400d | Guy400 | Objectieven | 11 | 23 april 2007 18:15 |
| Gratis 256 MB compact flash kaart bij aankoop 20D | * Fuse * | Algemeen | 0 | 11 november 2005 14:38 |
| aankoop nieuwe digicam | landy1 | Algemeen | 0 | 24 januari 2003 22:25 |
![]() |