Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop buitenland

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop buitenland

    Voor diegene die interesse hebben, Topvision Lux is zeeeeer goedkoop voor wat toestellen betreft, ik heb er zelf ervaring mee.
    Garantie is europees, handleiding voor mijn toestel is in het frans voor België.(!!?,***)
    Een goede raad, neem tel. contact op met de winkel om te zien of jouw keuze in vooraad is en wat de prijs in de winkel is(iets duurder dan op internet) en ga er zelf om, heb ik ook gedaan.Vriendelijke mensen en veel raadgevingen gekregen en heb het toestel ter plaatse kunnen testen! (200m van het station).
    telefoonnr en adres op www.infobel.com.
    Groeten Rudy

  • #2
    Originally posted by Rudy49
    Voor diegene die interesse hebben, Topvision Lux is zeeeeer goedkoop voor wat toestellen betreft, ik heb er zelf ervaring mee.
    Garantie is europees, handleiding voor mijn toestel is in het frans voor België.(!!?,***)
    Een goede raad, neem tel. contact op met de winkel om te zien of jouw keuze in vooraad is en wat de prijs in de winkel is(iets duurder dan op internet) en ga er zelf om, heb ik ook gedaan.Vriendelijke mensen en veel raadgevingen gekregen en heb het toestel ter plaatse kunnen testen! (200m van het station).
    telefoonnr en adres op www.infobel.com.
    Groeten Rudy

    Ja als je dan een garantiekaart nodig hebt dan mail je maar naar Loodgietertje

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Ja topvision dat is de grootste ganster van luxembourg als het van mij af hangt zal ik zijn zaakje laten sluiten de mensen in het zak zetten en dan nog op het voorhand weten dat vind ik erg laag sorry hoor
      Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

      Comment


      • #4
        Originally posted by Loodgieterke
        Ja topvision dat is de grootste ganster van luxembourg als het van mij af hangt zal ik zijn zaakje laten sluiten de mensen in het zak zetten en dan nog op het voorhand weten dat vind ik erg laag sorry hoor

        wat was het probleem?

        Comment


        • #5
          'k heb van uw problemen gelezen maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen tegenslag heeft niet.
          Moest je weten hoeveel mensen hier in België slecht gevaren zijn....
          Rudy

          Comment


          • #6
            Hij heeft mij een toestel verkocht van een niet EEG land en nu kan ik fluiten achter mijn garantie kaart toch de orginele en het is die dat ik zou moeten hebben maar ja het is gebeurd hé maar ik hoop dat er niet meer mensen door bedot worden
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment

            Working...
            X