Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Aankoop bij www.fotoking.de

Hallo,
    Heeft er iemand recente ervaringen met aankopen bij www.fotoking.de
    De prijzen zijn alvast zeer goed (678,90 € voor de casio QV-4000 waarnaar ik al weken zoek in Belgie) en ze beloven een correcte service (mail ter bevestiging, aangave leveringstermijn met mogelijkheid om uw order te cancelen als het te lang is, ...)

Wat met BTW en invoerrechten als je iets in het buitenland koopt? Moet ik me dan nog aan iets extra verwachten (uit mijn portemonnee) ??

Standaard

Ik denk dat het bij Brinker of Topvision nog goedkoper is

Standaard

Ik denk dat het bij Brinker of Topvision nog goedkoper is

Heb net eens gekeken bij brinker, ik vind daar geen informatie over export naar het buitenland? In het bestelformulier kun je ook niet opgeven uit welk land je bent, kun je dan wel online kopen via hen?

Standaard

Ik heb de prijzen eens vergeleken:
    Bij Brinker is Casio niet te verkrijgen
    Bij Topvision is het enkel te verkrijgen in combinatie met de 1 GB drive voor 1086,92 €
    Bij Fotoking kost deze combinatie slechts 948,90 €
    Dus toch nog een groot verschil niet.
    Maar wie heeft al ervaring met aankopen bij FotoKing???

Standaard

hallo allemaal,

ik heb zondag ll informatie gevraagt over een bepaald toestel bij fotoking en tot op heden nog niets van hen ontvangen?
    blijkbaar is een aankoop van ettelijke duizenden franken oeps 1000 euro niet belangrijk.
    Topvision en EG electronics waar ik dezelfde vraag stelde antwoorden wel (met het slechte nieuws dat het apparaat niet meer verkrijgbar is)
    waarom verwijderen ze het dan niet van hun site??
    Voor PEE nee je betaald enkel de prijs die vermeld is op de site + verzendkosten. Invoerrechten tussen een EU-land bestaat niet meer en u betaald de btw in land van aankoop (het daar geldende tarief)

groeten
    michel

Standaard

Ik heb eergisteren ook een aanvraag gedaan bij Fotoking ivm beschikbaarheid van het toestel, garantie, extra kosten, ... en ik heb hier vandaag reeds een duidelijk antwoord op ontvangen.
    Dus tot op heden geen klagen over Fotoking.

Standaard

Ik heb nog iets interessant gevonden voor wie zijn Digitale camera wil kopen in Duitsland:
    op de site van www.guenstiger.de (vergelijkbaar met testaankoop van bij ons denk ik, maar dan veel beter (de site altans)) kun je elke dag een update vinden van de waar uw gelifde camera in Duitsland het goedkoopstt is (Mijn casio is terug terug 29€ goedkoper geworden vandaag). Ze tonen zelfs een grafiek van de laatste 6 maanden over de prijsevolutie!!!
    Handig en up to date !!

Soortgelijke discussies

1. twijfel bij aankoop compactje (backup bij 300D)
    Door koen dd in forum Camera's
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 15 mei 2006, 16:25
  2. Reacties: 3
    Laatste bericht: 4 oktober 2005, 23:32
  3. Canon Cash back vouchers
    Door Henk_01 in forum Algemeen
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 20 augustus 2005, 23:30
  4. Aankoop bij pixmania.be
    Door T.I.M in forum Camera's
    Reacties: 5