Ik zou een canon powershot a95 kopen bij pixmania.
Nu kan men een pakket kopen met een pixmania flascard bij van 1GB. Zijn die cards goed, of is het beter om alleen toestel te kopen en dan een Kingston-card of zo ?
Is pixmania een goeie online winkel ?
denk dat pixmania wel ok is.collega ontving "dode" 20D,had binnen de week nieuwe op hun kosten
voor info over pixmania: gebruik de search-functie
voor info over het kaartje: nog beter zijn anderev kaartjes (sandisk ultra spullekes of zo), maar op uw a95 gaat ge da echt ni nodig hebben. als da een mooi prijsje is, zou ik zeggen: neem da van pixmania maar....
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Lees het artikel in de recentste Clickx eens over de "service" bij Pixmania.
![]()
![]()
Mijn toetsenbord was kapot samen met mijn papiervernietiger, ze waren allebij pas nieuw. Dus er was zeker en vast nog garantie.Voor de papiervernietiger (wel besteld bij een andere firma) belde ik s'avonds en er stond de volgende dag iemand aan de deur met een nieuwe en om de oude mee te nemen. Die kwamen vanuit de Provence, Juist en alleen om een papiervernietiger van 30 euro af te geven(en eentje terug mee te nemen). Dat is pas service!!!! Bij pixmania kon je het op eigenkosten terug sturen koste 40.00 euro.terwijl je een zogenaam de zorgelose aankoop betaald hebt 8.50 euro. Dan nog eens terug transport kosten betalen.En dan nog eens 3 weken wachtenOorspronkelijk geplaatst door Traveler
.Wat voor dan toch een duur grapje bleek te zijn. Nu had ik nog eens snelle levering naar huis gevraagd duurde 4 dagen tgo de 'trage' 2 dagen. Het pakje moest uit Parijs komen wat dichter is dan de Provence hé.
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Ik denk dat je ook geluk kunt hebben natuurlijk, maar er zal wel een reden zijn dat Nikon slechts een paar merken naar voor schuift (SanDisk, etc...).
Ik heb zo'n kaartje van Pixmania zelf, en had al enkele leesfouten (heb het toestel 1 week). Zou kunnen dat het nu niet meer gebeurt natuurlijk, maar een gevoel van onzekerheid blijft toch altijd hangen. Voor kritieke foto's val ik terug op mijn Sandisk kaartje.