Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan UZI 2100 gebruikers.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan UZI 2100 gebruikers.

    Twee vraagjes :
    1. Hoe kan je het toestel instellen dat er blijvend foto's genomen worden aan Super High kwaliteit? Telkens het toestel uitgezet wordt krijg ik terug High kwaliteit. Of is dit niet mogelijk ?

    2. Wanneer ik door de zoeker kijk is het precies of er stofjes binnen in de zoeker zichtbaar zijn. Of de genomen foto's is echter niets te bemerken. Heeft nog iemand anders dit ervaren ??

    Groeten Dirk
    Groeten
    Dirk

  • #2
    1. Dit weet ik niet van buiten, maar dat is beslist in te stellen !
    Ik zal er ff achter zoeken, ik veronderstel dat dit in de EZI hetzelfde is.

    2. Schroefje onder de zoeker voorzichtig losschroeven en stof verwijderen met een blaaspeertje of zo. Heb dit al enkele keren bij mijn EZI gedaan. Werkt perfect.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Originally posted by ddenolf
      Twee vraagjes :
      1. Hoe kan je het toestel instellen dat er blijvend foto's genomen worden aan Super High kwaliteit? Telkens het toestel uitgezet wordt krijg ik terug High kwaliteit. Of is dit niet mogelijk ?

      2. Wanneer ik door de zoeker kijk is het precies of er stofjes binnen in de zoeker zichtbaar zijn. Of de genomen foto's is echter niets te bemerken. Heeft nog iemand anders dit ervaren ??

      Groeten Dirk
      Dirk,
      Kijk even in je gebruiksaanwijzing,
      Waarschijnlijk bij menu optie reset all op on zetten, de Olympus menus lijken veel op elkaar ik heb een C-5050.
      Succes.

      Comment


      • #4
        Had ff een blackout !

        In scherm 5/5 voor MODE SETUP kiezen.

        SETUP

        ALL RESET

        En daar kan je kiezen tussen:

        - OFF
        - ON
        - CUSTOM ==> en hier kan je alles naar je eigen wensen instellen !


        Zo staat het op de E-100RS, maar ik ben voor 99,9 procent zeker dat het ook zo is voor de C2100UZ.

        Indien je er niet uit geraakt, vraag er dan maar gerust op los !
        Nu ben ik effe weg. ( vrouwtje is hier al aan mijn mouw aan het trekken ! )
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          @ Marc :

          Ik vind inderdaad de custom mogelijkheid terug maar ik geraak er voorlopig nog niet aan uit. Ik zal er morgen nog eens de handleiding bijnemen.
          Groeten
          Dirk

          Comment

          Working...
          X