Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D IV wachten of kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 5D IV wachten of kopen?

    Moest besteld worden... levertijd zou minstens 21 dagen zijn..

    Comment


    • #32
      Re: 5D IV wachten of kopen?

      +++++1
      Oorspronkelijk geplaatst door HarlockSSX Bekijk bericht
      Tja ... ik heb erover gelezen zeker ? Was wat in de war met feit dat ie online niet kon bestellen en naar de winkel moest .. een paar dagen geleden was de stock op groen bij Media Markt dus kon ie het mischien toch meehebben ?

      Gelukkig zijn er lezers op dit forum die alles perfect in detail lezen en jou er attent op maken op een supervriendelijke manier zonder jouw kop eraf te bijten ... en die niet zitten te wachten op een post om er meteen op te springen met commentaar die helemaal overbodig zou zijn met als enige doel om wat af te geven.
      MVG. Hugo

      Comment


      • #33
        Re: 5D IV wachten of kopen?

        Weeral een ferm niveau hier.... jongens jongens toch
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #34
          Re: 5D IV wachten of kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
          Weeral een ferm niveau hier.... jongens jongens toch
          Moderator Note: En daarom een aantal niet ter zake doende en op-de-man posts verwijderd!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #35
            Re: 5D IV wachten of kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
            Weeral een ferm niveau hier.... jongens jongens toch
            Vind ik ook, daarom kon ik het echt niet laten om even te reageren.
            Wat dit nog met fotografie en het forum te maken heeft is me een raadsel,het is in ieder geval een serieuze belediging voor al wie het hier goed meent.
            Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat het bestuur deze beledigingen toe laat of niet verwijderd.
            Of nog beter de persoon zelf bant van het forum want het is duidelijk dat hij hier enkel maar de boel op stelten wil komen zetten.

            Hier ga ik het bij laten want aan zo'n persoon ga ik in ieder geval geen energie meer verspillen.
            Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

            https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

            Comment


            • #36
              Re: 5D IV wachten of kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunter Bekijk bericht
              ...
              Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat het bestuur deze beledigingen toe laat of niet verwijdert.
              Of nog beter de persoon zelf bant van het forum want het is duidelijk dat hij hier enkel maar de boel op stelten wil komen zetten.
              ...
              Moderator Note: Het is niet zo dat 'het bestuur' elke post leest. Als -zoals nu ook gebeurd is- iemand 'aan de noodrem trekt' (op het forum volstaat het op het uitroeptekentje onder een bepaalde post te klikken; daarmee kun je de Mods en Admins bereiken), zal er iemand ingrijpen. Ik dus, in dit geval.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #37
                Re: 5D IV wachten of kopen?

                Ik zou hem in ieder geval zeker niet in dit land kopen, prijs is veel te hoog voor dit toestel hier.
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #38
                  Re: 5D IV wachten of kopen?

                  Veel plezier en succes met je camera !!
                  Wachten en blijven wachten is nooit n goede zaak, fotograferen is de boodschap!
                  Groetjes

                  Lukathi

                  Comment


                  • #39
                    Re: 5D IV wachten of kopen?

                    Moderator Note: Hetzelfde lid vindt het nodig een tweede keer op de man te spelen, en dat wordt niet getolereerd. Hij/zij mag zich even elders bezinnen.
                    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                    Comment


                    • #40
                      Re: 5D IV wachten of kopen?

                      Hoi,
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
                      Veel plezier en succes met je camera !!
                      Wachten en blijven wachten is nooit n goede zaak, fotograferen is de boodschap!
                      +1
                      Ik heb hier wel een de opmerking gelezen, "sterven met de folder in je hand"... als je alsmaar wacht en wacht en wacht...
                      Fuzzi Logic, nog één week nagels bijten... als je camera in die 21 dagen geleverd kan worden.

                      Comment


                      • #41
                        Re: 5D IV wachten of kopen?

                        da's wel n goeie " sterven met de folder in je hand"

                        Luc
                        Groetjes

                        Lukathi

                        Comment


                        • #42
                          Re: 5D IV wachten of kopen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
                          da's wel n goeie " sterven met de folder in je hand"

                          Luc
                          Als dan in die folder nu net een jonge Thaise bruid staat dan heb je ook wel even pech zou ik zeggen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: 5D IV wachten of kopen?

                            Nee,

                            dat is de folder welke Topic Starter Kevinva in z'n hand heeft met de Canon 5D MKIV erin...
                            Die overigens niets meer van zich laat lezen...
                            Fuzzi Logic zit gespannen te wachten op levering, die heeft de knoop wél doorgehakt.
                            Díe gaat een goede zomer tegemoet.

                            Comment


                            • #44
                              Re: 5D IV wachten of kopen?

                              Ik ben gisteren gebeld door MM Oostakker met de melding dat mijn toestel geleverd was.
                              Ben het 's avonds gaan halen en alles was ok, ik heb er dus 3288 euro voor betaald

                              Comment


                              • #45
                                Re: 5D IV wachten of kopen?

                                Super! Ik wacht ook in volle spanning, ook (en deels naar aanleiding van dit topic, waarvoor dank ) besteld met de korting.
                                Vandaag eens gebeld naar MM omdat ik maar geen reacties kreeg via het formulier op hun site en bovendien van thuis uit niet op hun site kan (blijkbaar IP adres geblokkeerd).
                                Ze gingen kijken om een "transfer" aan te vragen want blijkbaar staat het toestel wel in voorraad in een aantal winkels, hopelijk lukt dat tegen eind deze week maar vrees er wat voor. Jammer dat ze niet toelaten om het toestel dan in een andere winkel op te halen. Tja en een mooie korting en klantvriendelijk zou wat te veel van het goede geweest zijn vermoed ik, dus we klagen (nog) niet
                                Christian D.

                                Comment

                                Working...
                                X