Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D IV wachten of kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 5D IV wachten of kopen?

    Blijven wachten tot de volgende uitkomt (dan is de prijs van het "oude model" gewoonlijk het laagst), maar dan wil je die nieuwste weer hebben, en kan je terug wachten tot de volgende uitkomt...

    Zoals anderen het al schreven, koop die camera als je die wil hebben, en blijf niet wachten op een "mogelijke prijsdaling", want dan kan je er ondertussen geen foto's mee maken.
    En als je die dan gekocht hebt, ga dan achteraf niet alle dagen kijken of de prijs ondertussen is gezakt...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: 5D IV wachten of kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
      En dan maar klagen als ze dossierskosten ofzo hier in België moeten betalen bij een winkel als er zich een probleem zou voordoen met de camera. Of als ze zelf de moeite moeten doen om met de hersteldienst van Canon contact op te nemen voor garantie!

      Een collega wilt ook de 5D4 kopen maar zot + 3000€ betalen voor de camera neenee dat doet hij niet. Gans internet afspeuren om hem zo goedkoop mogelijk te hebben, maar dan wel klagen : ja voor garantie zal ik niet bij Canon België moeten zijn vrees ik zei hem!

      Enfin koop hem waar jullie willen!
      Je hebt een punt.
      Als je het toestel gaat kopen buiten de EU dan is de garantieafhandeling mogelijks een probleem.
      Echter als je die binnen de EU koopt dan zullen ze daar bij de hersteldienst niet over klagen.

      Als je dan weet dat je tot 1000 euro (aub) kan besparen door aan te kopen in een ander EU lidstaat zie ik niet in waarom je er niet op zou ingaan als je uit bent op een scherpe koop.

      Comment


      • #18
        Re: 5D IV wachten of kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Je hebt een punt.
        Als je het toestel gaat kopen buiten de EU dan is de garantieafhandeling mogelijks een probleem.
        Echter als je die binnen de EU koopt dan zullen ze daar bij de hersteldienst niet over klagen.

        Als je dan weet dat je tot 1000 euro (aub) kan besparen door aan te kopen in een ander EU lidstaat zie ik niet in waarom je er niet op zou ingaan als je uit bent op een scherpe koop.
        Helemaal akkoord hiermee.
        Heb zelf wel de Canon 5DmkIII maar geen nood aan de 4.

        Als ik een nieuwe body koop zal ik vooral kijken naar grotere Dynamic Range.

        Comment


        • #19
          Re: 5D IV wachten of kopen?

          In de media markt momenteel 3288€.
          Een kans?
          MVG. Hugo

          Comment


          • #20
            Re: 5D IV wachten of kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
            In de media markt momenteel 3288€.
            Een kans?
            Nergens in stock natuurlijk, mediamarkt is gewoon een klote shop
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #21
              Re: 5D IV wachten of kopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
              Nergens in stock natuurlijk, mediamarkt is gewoon een klote shop
              Iedereen herinnert zich deze nog ?

              Comment


              • #22
                Re: 5D IV wachten of kopen?

                Dat van de kl. shop kan ik volgen..... maar je kan hem toch ook on line bestellen?
                Ik ga versie 4 echter overslaan omwille van te weinig upgrade voor mijn doelstellingen, maar 700€ is voor een potentiële klant toch interessant?
                MVG. Hugo

                Comment


                • #23
                  Re: 5D IV wachten of kopen?

                  De wet voorziet toch dat je een bestelling kan plaatsen aan de huidige voorwaarden?
                  Voorschotje geven en dan wachten tot hij binnen is.

                  Comment


                  • #24
                    Re: 5D IV wachten of kopen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                    De wet voorziet toch dat je een bestelling kan plaatsen aan de huidige voorwaarden?
                    Voorschotje geven en dan wachten tot hij binnen is.
                    Lees de voorwaarden maar eens goed door op de site.
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                    Comment


                    • #25
                      Re: 5D IV wachten of kopen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                      Lees de voorwaarden maar eens goed door op de site.
                      Goed opgemerkt!

                      Code:
                      * Algemene voorwaarden
                      
                      Deze actie is geldig van 01/03/2017 t.e.m. 05/03/2017, op de productgroepen: TV, computer, telecom, hifi, navigatie, car-hifi, portable audio, huishoudelektro, foto & video, Blu-rayspelers, DVD-spelers.
                      
                      Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. 
                      D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. 
                      Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). 
                      Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. 
                      De actie is geldig vanaf woensdag 01/03/2017 tot en met zondag 05/03/2017. 
                      Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. 
                      Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. 
                      Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. 
                      Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW.
                      Ik ben geen jurist maar ik denk dat dit in strijd is met de wet. Het gaat niet om een solden bij uitverkoop waarbij idd enkel uit stock mag verkocht worden en er geen bestellingen mogen geplaatst worden zelfs! Daar zijn strikte regels voor. Ik heb dit recent nog meegemaakt. Ik wou 4 lichtstatieven kopen maar ze hadden er maar 2 in stock van het model wat ik wou. Juist op dat moment was er een uitverkoop op de stock omdat ze verbouwingen gingen doen. Ik kon NIET bijbestellen! Was verboden zeiden ze mij. Ik heb er dan maar 2 gekocht en nog 2 gevonden in een internetwinkel.

                      Maar hier gaat het om een kortingsactie. Mijn inziens moeten ze dan bestellingen aannemen voor producten die in promotie staan maar niet in voorraad zijn. De reden er achter is dat de klant recht heeft op zijn product aan die prijs en dat de verkoper maar voldoende voorraad moet voorzien bij dergelijke actie. Heeft hij alsnog stock te kort dan heeft de klant mijn inziens recht op het dan te bestellen aan die voorwaarden. Heb ik ook meegemaakt. Ik had om het huisje wat op te knappen een grote hoeveelheid van een zeker materiaal nodig en ze hadden er maar 1 in stock. Ik kon zonder problemen de 5 andere die ik nog nodig had bijbestellen aan de zelfde voorwaarden van de kortingsactie. Dat was bij Brico. Was helemaal geen probleem.
                      Last edited by buurmanBert; 3 maart 2017, 00:23.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 5D IV wachten of kopen?

                        Ik heb hem gisteren toch besteld aan die prijs, ik moest het hele bedrag wel meteen betalen en moet minstens 3 weken wachten op levering. Vandaag zijn de winkels open en deze actie loopt vanavond af... Ik had eerst geprobeerd om deze online te bestellen maar dat is haast onmogelijk omdat de meeste bankkaarten een daglimiet hebben die lager is dan 2500 euro...
                        Ik heb naar de winkel gebeld alvorens de verplaatsing te maken en daar verzekerden ze mij dat het geen probleem was deze te bestellen en dat bleek correct.
                        Last edited by Fuzzy logic; 5 maart 2017, 08:01.

                        Comment


                        • #27
                          Re: 5D IV wachten of kopen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fuzzy logic Bekijk bericht
                          Ik heb hem gisteren toch besteld aan die prijs, ik moest het hele bedrag wel meteen betalen en moet minstens 3 weken wachten op levering. Vandaag zijn de winkels open en deze actie loopt vanavond af... Ik had eerst geprobeerd om deze online te bestellen maar dat is haast onmogelijk omdat de meeste bankkaarten een daglimiet hebben die lager is dan 2500 euro...
                          Ik heb naar de winkel gebeld alvorens de verplaatsing te maken en daar verzekerden ze mij dat het geen probleem was deze te bestellen en dat bleek correct.
                          Hoi, Heb je hem meteen ook mee of moest ie toch besteld worden ? Inmiddels gekregen of nog aan't wachten ?

                          Comment


                          • #28
                            Re: 5D IV wachten of kopen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door HarlockSSX Bekijk bericht
                            Hoi, Heb je hem meteen ook mee of moest ie toch besteld worden ? Inmiddels gekregen of nog aan't wachten ?
                            Lezen is hier op BD toch soms wel een kunst hoor!
                            Hij zei op 5 maart dat hij besteld is en er 3 weken moet op wachten.
                            Dat is toch duidelijk? Of schrijft hij chinees voor U?

                            Comment


                            • #29
                              Re: 5D IV wachten of kopen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
                              Lezen is hier op BD toch soms wel een kunst hoor!
                              Hij zei op 5 maart dat hij besteld is en er 3 weken moet op wachten.
                              Dat is toch duidelijk? Of schrijft hij chinees voor U?
                              Zat hier net hetzelfde te denken. Maar ja niet iedereen leest altijd alle reacties he, doe ik ook niet altijd

                              mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: 5D IV wachten of kopen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door ploperdeplop Bekijk bericht
                                Lezen is hier op BD toch soms wel een kunst hoor!
                                Hij zei op 5 maart dat hij besteld is en er 3 weken moet op wachten.
                                Dat is toch duidelijk? Of schrijft hij chinees voor U?
                                Tja ... ik heb erover gelezen zeker ? Was wat in de war met feit dat ie online niet kon bestellen en naar de winkel moest .. een paar dagen geleden was de stock op groen bij Media Markt dus kon ie het mischien toch meehebben ?

                                Gelukkig zijn er lezers op dit forum die alles perfect in detail lezen en jou er attent op maken op een supervriendelijke manier zonder jouw kop eraf te bijten ... en die niet zitten te wachten op een post om er meteen op te springen met commentaar die helemaal overbodig zou zijn met als enige doel om wat af te geven.

                                Comment

                                Working...
                                X