Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 cameras

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 cameras

    Wij zitten al me een canon digitale camera. Nu hebben we er nog een nieuwe bij , maar de pc wil deze niet installeren. De software van de nieuwe camera vind maar 1 camera terug nl. de canon in plaats van de pentax. Hoe kunnen we dit oplossen?

  • #2
    1. Door ons te vertellen om welke Canon & Pentax camera het gaat.
    2. Te vertellen welk besturingsysteem de PC heeft (Windows 95/NT/98/ME/2000/XP)
    3. wat je bedoeld met "wil deze niet installeren" krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er als je de andere camera aansluit?
    4. Waar sluit je de camera's aan, via USB?
    5. Heb je al de nieuwste drivers gedownload?

    Oplossing: koop een kaartlezer, werkt altijd.
    <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

    Comment


    • #3
      Originally posted by Johnny
      1. Door ons te vertellen om welke Canon & Pentax camera het gaat.
      2. Te vertellen welk besturingsysteem de PC heeft (Windows 95/NT/98/ME/2000/XP)
      3. wat je bedoeld met "wil deze niet installeren" krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er als je de andere camera aansluit?
      4. Waar sluit je de camera's aan, via USB?
      5. Heb je al de nieuwste drivers gedownload?

      Oplossing: koop een kaartlezer, werkt altijd.
      We werken met windows 98. Cameras zittn ip de usb poort.
      pentax: optio 230 canon: ixus 300
      we installeren de pentax. Foutmelding wordt gegeven in apparaatbeheer:
      geen drivers geinstalleerd na installatie. De software van de pentax, herkent tevens de pentax niet, maar wel de canon, hoewel de pentax is aangesloten op de usb poort.

      Comment


      • #4
        Ik heb hetzelfde "probleem verleden week" ook gehad...

        Heb dan een opstart-driver-progr. niet ingeladen en... het probleem met de 2° camera was "opgelost"...

        Comment


        • #5

          Oplossing: koop een kaartlezer, werkt altijd.
          dacht ik ook tot ik op een dual PIII die ik al even niet gebruikt had, format c + W2k SP2 clean installed + (enkel) adobe Photoshop de USB kaartlezer (model van PIN, dat me tot nu toe op geen enkele PC in de steek liet) niet aan de praat kreeg, de USB was niet disabled in de bios (ultieme test: andere USB aparaten werken overigens zonder probleem)

          als ik de camera dan wilde aansluiten (E10) dan reboot de PC promt ..

          ik zeg hier spontaan "strange" .. en met meer tijd wil ik dit verder uitzoeken

          Comment

          Working...
          X