| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
De groep speelde een try-out op 'A Tribute night with Kisstory'. Voor hen de eerste keer maar voor mij ook de eerste keer om een concertshoot te doen. Er is redelijk wat nabewerking bijgekomen. ![]() Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D300) Lens Focal Length: 23,00 mm (17-55 mm F2,8-F2,8) Shutter Speed: 1/60 sec F-Number: F2,8 ISO: 1600 Compensation: EV -4/6 ![]() Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D300) Lens Focal Length: 26,00 mm (17-55 mm F2,8-F2,8) Shutter Speed: 1/160 sec F-Number: F2,8 ISO: 1600 Compensation: EV -4/6 ![]() Camera Model: NIKON CORPORATION (NIKON D300) Lens Focal Length: 50,00 mm (17-55 mm F2,8-F2,8) Shutter Speed: 1/125 sec F-Number: F2,8 ISO: 1600 Compensation: EV -4/6 en een toemaatje: http://www.destailleur.be/foto/electedbabies04.jpg Laatst gewijzigd door Destn; 1 april 2008 om 10:00 Reden: 2 foto's bijgevoegd |
| |||
|
De 3de vind ik behoorlijk, maar zit toch met een aantal opmerkingen: - Waarom zoveel zwart bovenaan? Dat maakt de compositie niet krachtiger - Witbalans zit niet juist (te geel) - Vergis ik me, of werd er erg veel ontruist en verscherpt? Het gezicht komt wat onnatuurlijk over. Wel een leuke foto. |
| ||||
| Citaat:
Bovendien is onderbelichten op concertjes nooit goed (ruis)
__________________ Canikon 40D - D200, D300 |
| ||||
| Citaat:
Daar wringt het hem nu juist : je gaat de belichting optrekken, waardoor ruis ontstaat (juist belichten is de boodschap, met de D70 en de D80 durf ik soms - meestal - een derde stop overbelichten en ga ik dit nadien terugschroeven in de RAW-convertor) Met de D300 vind ik dit niet nodig
__________________ Canikon 40D - D200, D300 |
| |||||
| Citaat:
Is dat de reden waarom sommigen hun LCD helderheid op -2 zetten? |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
![]() |