Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Amplifier-Anathema

Standaard Amplifier-Anathema

Anathema-Amplifier @ trix

Amplifier

Anathema

Anathema

Gr.
    Hans

Standaard Re: Amplifier-Anathema

De eerste is origineel en heeft iets met die pedaals allemaal. Tweede neusgatfoto en derde gewoontjes en rommelige lichtcompo.
    Maar zoals die eerste, zo wil ik er nog wel zien. Alleen beetje jammer van dat statief...
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

eerste is de beste
    tja Anathema fotograferen is steeds een moeilijke bedoening.......het licht in de Trix zat dik tegen....en ja dat weerspiegelt zich hier ook een beetje... veel meer was er volgens mij niet uit te halen

Maar wel een superconcert ..........voor mij een dikke kanshebber voor het concert van het jaar....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
    eerste is de beste
    tja Anathema fotograferen is steeds een moeilijke bedoening.......het licht in de Trix zat dik tegen....en ja dat weerspiegelt zich hier ook een beetje... veel meer was er volgens mij niet uit te halen

Maar wel een superconcert ..........voor mij een dikke kanshebber voor het concert van het jaar....
    Dat bedoelde ik eigenlijk ook met dat rommellicht hé... je kan als fotograaf het juiste licht en het juiste moment zoeken, maar als er niks langskomt behalve wat rommellicht en duisternis... ;-P
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

Regels voor berichten