|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Gisteren kreeg ik voor het eerst de kans om op een festival (namelijk Absolutely Free Festival) te gaan fotograferen. Hieronder enkele foto's van de dag/avond:
![]() EXIF: - Camera: Sony Alpha 200 - Lens: Minolta AF 50mm f/1.7 - Sluitertijd: 1/125 - Diafragma: f/2 - ISO: 800 ![]() EXIF: - Camera: Sony Alpha 200 - Lens: Minolta AF 50mm f/1.7 - Sluitertijd: 1/200 - Diafragma: f/2.8 - ISO: 800 ![]() EXIF: - Camera: Sony Alpha 200 - Lens: Minolta AF 50mm f/1.7 - Sluitertijd: 1/125 - Diafragma: f/2.8 - ISO: 800 Achteraf gezien had ik de ISO-waarde bij deze foto's nog wat kunnen verlagen, maar de hoeveelheid ruis is gelukkig niet zo erg als ik verwacht had.
|
De foto's zijn enorm druk, overal staat er wel iets wat de aandacht wegneemt van het onderwerp.
De derde vind ik de beste, maar hier stoort de achtergrond ook nog wat. Wat aan de blacks sleuren zou wel een oplossing kunnen brengen denk ik. |
|
|||||
|
Ik heb een 50-150mm f/2.8, maar die is momenteel in herstelling.
|
Alvast bedankt voor de reacties. Een volgende keer zal ik zeker rekening houden met de drukte, dat was mezelf nu niet meteen opgevallen.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Absolutely Free Festival 2009 - 08/08/'09 C-Mine Genk | Darth_Stijn | Waarheen vandaag? | 3 | 5 augustus 2009 22:23 |
| Absolutely Free Festival 2008 | marispeter | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 3 | 6 augustus 2008 08:36 |
| Absolutely Free Festival presenteert gratis workshop rockfotografie | Stoned Puke Bastard | Algemeen | 26 | 26 juli 2008 09:09 |
| Absolutely Free Festival (02.08.08 - Genk) | Stoned Puke Bastard | Waarheen vandaag? | 5 | 11 juli 2008 15:15 |
![]() |