|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Mooie reeks, PhilJ. Heb persoonlijk een voorkeur voor nr 1, alleen spijt dat je de gitarist op de achtergrond niet geheel heb weggelaten, of er meer van laat zien.
|
Van het licht precies geen klagen...............en dan kan een 300d ook goed zijn mannetje staan .......
Of hoe je met een beperkte investering ook mooie concertbeelden kan maken.............en dan bedoel voornamelijk de tweede foto.......... de eerste is voor mij wat te donker...........en de compo van de derde is voor mij te onevenwichtig waarbij de aandacht naar de sterk belichte zone getrokken wordt............. Laatst gewijzigd door jaak56; 15 november 2008 om 13:19 |
|
||||
|
hallo, merci voor je reacties op mijn foto's! De tweede foto in je reeks vind ik machtig!
En heb ook al vele tips gekregen om de 50mm 1,8 aan te schaffen, dus daar begin ik al ferm aan te denken. ![]() grtz
|
hartelijk bedankt voor de fijne reacties!
@ Jaak: uiteraard kan je met zo'n 300d nog steeds af en toe mooie beelden maken. Enkele jaren geleden was iedereen namelijk razend enthousiast over dit toestel! (maar toch zou ik het stilaan willen vervangen door een 40d hoor!) ![]() PhilJ |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tribute Festival Deinze | jonez | Showcase Fotojournalistiek & Evenementen | 2 | 27 december 2007 11:40 |
| tot 15 maart - David Drebin in Young Gallery - Brussel (B) | trbt555 | Waarheen vandaag? | 0 | 27 januari 2007 10:28 |
| The Young Knifes | Zino K | Fotodiscussie Extra | 2 | 13 december 2006 21:28 |
| Tribute to Flurk... ;-) | zippo | Showcase - Archief | 14 | 5 september 2002 07:18 |
![]() |