Laatst gewijzigd door jorre; 18 januari 2010 om 22:21 Reden: Foto's op verzoek groter geplaatst
Algemene opmerking: waarom niet meteen met de foto's die je hier plaatst de toegestane 900 pixels benutten? Nu is het heel wat klikwerk om een versie te krijgen die tot zijn recht komt.
1. Spijtig dat de reflectie van de bomen net is afgesneden, en van het voorwerp (te klein om te zien wat het is) op de oever. Wel mooie kleuren!
2. Iets meer naar links kadreren om de takjes rechts te vermijden zou beter geweest zijn denk ik.
3. Heel mooi. Spijtig van de ronde vlekjes (sneeuw op je lens of vallende sneeuw?)
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Voorkeur voor de tweede door de goeie compo.
Derde is ook leuk.
Eerste kan me niet echt boeien.
Jammer dat ze zo klein zijn.
Mvg
Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
500px is te klein om te beoordelen.
Spijtig want vooral de 2de ziet er veelbelovend uit...
En nee, ik ga geen 10 keer klikken
Mvg,
Wim
't Is drie keer klikken. Ik vind het ook jammer dat BD en Flickr (900px vs 1024px) niet goed op elkaar afgestemd zijn. Ik heb de originele online gezet ipv ze eerst tot 900 pixels te reduceren, wat ik normaal wel doe, maar heb echt geen zin om ze opnieuw aan de passen en online te zetten.
Sorry, ik moet voor de drie foto's 11 keer klikken plus wachten (al is het maar even) tot de foto's laden.
Voor een keer is dat natuurlijk niet zo erg maar stel dat iedereen zo begint, dan is het hek dus van de dam. Ik bekijk hier tientallen foto's per dag en probeer ook regelmatig een zinnetje achter te laten...
Je presenteert hier dus drie foto's waar je tevreden over bent (en die ook echt mooi zijn), dan zou het van respect getuigen tov de BD leden om die foto's op hun best mogelijke manier voor te stellen. Hoelang duurt dat nu om 3 foto's te resizen???
Je zou ook meer reacties krijgen want er zullen er veel zijn die gewoon doorklikken.
Mvg,
Wim
Leuk, ik kijk al uit naar de volgende reeks.
Mvg,
Wim