|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik ben de voorbije week naar Oostenrijk geweest op ski-vakantie. Het hoofddoel was dus skiën en niet foto's maken.
Maar ik kon het niet laten om toch af en toe stoppen om een foto te nemen Had voor eventuele valschade gekozen om mijn 'oude' panasonic mee te nemen ipv de d80. ![]() Exif: - Camera Model: panasonic dmx fx07 - Sluitertijd: 1/800 - Diafragma: 8.0 - ISO: 100 Mvg, Steven
Laatst gewijzigd door Zyote; 10 februari 2008 om 20:48 |
|
|||
|
Die stokken en ski's staan er eigenlijk heel bewust dus eigenlijk is het mijn titel die fout is
Ja horizon staat inderdaad iets te veel in het midden daarin heb je gelijk!
|
yep de handschoenen zijn toch wel wat storend in dit mooie landschap. Het is wel een goed voorbeeld om aan te tonen dat het tijdstip van de opname even belangrijk is. Waarschijnlijk had je op een ander moment geen schaduw gehad in je beeld. Een zonnig sneeuwlandschap is zoveel mooier om zien. Grote schaduwpartijen werken meestal niet echt goed, en in de de schaduw gaat witte sneeuw eerder naar blauwe sneeuw neigen. Wel mooie compo, maar zoals ik al zei, jammer van de handschoenen.
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |