| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
| Citaat:
bruine-rosse van die grassen is wel degelijk aanwezig. Zwartberg Mijnsite Op al die gerenoveerde mijn terrils vindt ge dat terug , ik denk dat dat dat een speciaal gras is. |
| ||||
|
Sorry maar ik vind hier nu echt niets aan Het lijkt wel een foot van zeer lage resolutie. Neen, dit is echt niet mooi.Mvg, Jochen
__________________ Wat mij vaak boeit aan een foto, is dat het visueel ondenkbare wordt weergegeven. Jostyle photography anno '09 (laatste update: 24/05/09) Flickr |
| ||||
| Citaat:
![]() Ik heb hem gewoon eens gecorrigeerd met de autocorrectie en dan ziet het er volgens mij al wat natuurlijker uit. http://img516.imageshack.us/img516/7604/35331702or8.jpg mvg Antoine |
| |||||
|
Met het vorbeeld van Antoine 200 kan ik zeer goed appecieren, waarschijnlik heeft mijn afbeelding te lijjden onder de kleurinstelling in de Camera (Saturatie 'WARM"). Ik heb de keuze tussen COOL , NORMAL , WARM. Indien dit nog zo afwijkende beelden oplvert zal ik de NORMAL instelling eens uittesten. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Powershot S3 IS (3 mnd oud, weg wegens overstap naar 400D) | vinny | Aangeboden | 1 | 4 november 2006 10:09 |
| Weg naar het oneindige... | CaHoR | Showcase Stilleven & Abstract | 3 | 10 oktober 2006 21:10 |
| op weg naar zand... | mendel | Fotobewerking | 6 | 26 september 2006 18:15 |
| Langs de weg naar Sevilla | lucbil | Showcase Natuur en Landschappen | 8 | 1 juli 2006 21:43 |
| de weg naar de ondergaande zon | jpschouten | Fotobewerking | 6 | 11 september 2003 14:51 |
![]() |