Kwam ik dit tegen. Eentje uit mijn archief hij is van de zomer van 2009.
f6.3
1/125
iso 400
Waarom deze niet bij de foto zijn weet ik niet,ik verwijder ze zeker niet? Moet dat eens opzoeken denk ik zo.
Groetjes
Herman
Laatst gewijzigd door hemt; 9 januari 2011 om 12:41
Nikon d300 lens 18-200 flits sb600
mooie boom, leuke huisjes, gewone foto, eerder een vakantieherinnering.
Mooi hoor! Niks "vakantieherinnering" want ik heb er ook iets aan!!!
Een "koel" hoekje in een heet klimaat in mooie kleuren en gepast contrast vastgelegd.
Exif?
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Een mooie foto,
maar hij mag iets meer verzadiging hebben een beetje meer punch
Bedankt voor de reactiesen ja het is er eentje met een vakantieherinnering maar voor mij heeft deze foto toch wel iets meer. En met al die sneeuw van de laatste dagen mag het wel eens wat anders zijn denk ik.
Groetjes
Heman
Hemt, volgens mij is de foto die er nu stat niet die die er eerst stond... tenzij ik mij vergis en mijn monitor helemaal fout ingesteld staat.
Indien ik mij niet vergis, dan houden de comments ivm verzadiging geen steek meer. Volgens mij is hij nun ook (te veel) verscherpt. Of niet ?
Mvg, Quattra
EEK!
Zet dan toch het origineel PLUS een update! Lees eens het reglement op dat vlak.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Er is geen update gebeurd enkel exif er bij gezet.
Groetjes
Herman
Aha!
'k Nam aan dat Quattra het juist voorhad... maar 'k zat op een andere (niet-gecalibreerde) monitor.
Excuses voor de verwarring!
't Blijft een knappe.
Oók wandelen met GPS?