Altijd gedacht dat je voor dit soort plaatjes naar Frankrijk moest afzakken, niets is minder waar.
Hoop dat de uitsnede wat in de smaak valt, wou het panorama wat versterken op deze manier.
Update, origineel formaat, 0% crop.
Groetjes,
Edje C
Laatst gewijzigd door Edje C; 1 mei 2012 om 17:35
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Vind dit knap gedaan![]()
Heel mooi deze, maar mis een beetje meer voorgrond
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Cheeta, 100 % gelijk, wou hier teveel vasthouden aan de gouden regeltjes van derden maar soms mag/moet je idd al eens afwijken zoals bij deze foto.
Mijn eerste gevoel was ook om het formaat origineel te houden, maar dan dacht ik weer aan die regeltjes ... Free my mind dus, had gewoon bij mijn eerste gevoel moeten blijven.
Bedankt, ook Delucce, voor jullie reactie.
Grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Heb 'r net een gelijkaardige gepost. Je kan het gewoon niet laten er een foto van te maken als je er zo voorbij rijdt…
BD1729BE - Wim SWERTS
Nikon D700 en diverse Nikkor-objectieven tussen 16 en 300mm
Mijn voorkeur gaat naar het originele formaat. Mooie foto met een uitstekend contrast tussen de gele koolzaadbloempjes en de hard blauwe lucht.
beginner met zo'n kleine pruts van canon, wat glas en een flits
In de eerste versie ligt de nadruk meer op de wolkenhemel. In de tweede versie ligt de horizon vrij centraal waardoor het voor de kijker niet heel duidelijk is wat je nu wilde benadrukken. Dus vind ik de eerste versie de beste.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Vind ze beiden wel iets hebben met lichte voorkeur voor het origineel.