Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Natuurgebied Langdonken Herselt

Vandaag voor de eerste keer eens op stap geweest in het natuurgebied Langdonken te Herselt. Graag wou ik eens jullie mening over deze foto's. Ik wou ze niet in showcase zetten omdat ze voor mij net niet dat tikkeltje extra hebben. Kunnen jullie me zeggen hoe ze beter konden of zijn ze toch goed genoeg? Alvast bedankt.

17 MM, 1/8 sec, F18, +1 EV

26 mm, 1/10 sec, F11, -0,3

24 mm, 1/80 sec, F8, geen EV correctie

Standaard Re: Natuurgebied Langdonken Herselt

mooie reeks
    de 3de voor mij mooi compo en mooie blauwe lucht
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Hier kan toch niet veel aan verbeterd worden hoor. Mooie, verzorgde compo's, natuurlijke kleuren en goed belicht.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Mooie reeks. Ik hou van dit soort landschapsfoto's. De derde heeft voor mij ook de voorkeur, alhoewel ik de eerste ook niet mis vind.Ik heb de eerste gedownload en op mijn scherm bekeken, en hij komt daar nog natuurlijker en helderder over. TOP

Ik vind de derde foto wel heel mooi maar alle foto's komen een beetje donker over om mijn scherm.Heeft iemand anders ook dit probleem of ligt het weer es aan mij?
    Nikon D300 - Nikon 70 - 200 2.8 VRI - Nikon 85 1.8 - Nikon 12-24 - Nikon 80-400 VR AF - Nikon 24-70 2.8 and a little lowepro mini trekker AW to safe them from harm :-) Certified Photoshop Professional

1 en 3 vind ik mooie foto's, goede compo etc... 2 vind ik persoonlijk iets minder, nogal donker en niet zo'n goede compo

Foto's zijn beter nu,ik heb mijn gamma wat hoger gezet dus is het prob nu opgelost.

Bij foto 2 had ik persoonlijk de foto genomen aan de brug voordat je er dus zou opstappen,doe dit eigenlijk altijd omdat het zo een sterk compo effect heeft (als er iets interessants is aan de andere zijde van de brug natuurlijk)
    Nikon D300 - Nikon 70 - 200 2.8 VRI - Nikon 85 1.8 - Nikon 12-24 - Nikon 80-400 VR AF - Nikon 24-70 2.8 and a little lowepro mini trekker AW to safe them from harm :-) Certified Photoshop Professional

Regels voor berichten