Vanmorgen met mijn "nieuwe" 180mm Ais f/2.8 op stap geweest. Vond dit een mooi contrast tussen "beschaving" en natuur. Graag jullie mening ? Groeten Axel
1.
2.
mod devid: foto's graag aanpassen volgens forumregels dwz max 900*900 pixels
Laatst gewijzigd door Axelred; 7 december 2009 om 19:09
Leuk contrast idd. maar wel vind ik de foto's te donker.
Ook jammer dat we twee maal het achterste van dat schaap te zien krijgen.
Mvg
Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
Bedankt voor je reactie. Ik vond de poep van dat schaap wel sexy
groetjes, Axel
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Het idee is goed maar ze zijn inderdaad nogal donker en ik ben ook niet zo voor schapenkonten![]()
toch maar een andere lens kopen hoor, deze werkt niet zo goed.
of je moet er nog aan wennen?
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
@bouk : het zal aan mij liggen.![]()
Het idee achter de foto zit wel goed, maar er zitten te veel storende elementen voor de schapen. Je mag ook een beetje extra wit in je foto's steken.
Groeten
Heel goed idee, uitwerking vind ik helaas minder. Zoals al gezegd, de foto's lijken een
beetje te donker, bovendien zitten ze niet lekker in het kader. Meer ruimte en minder
storende elementen was beter geweest...
Iedereen bedankt voor de reacties. Dat van de storende elementen snap ik. Het kader en de "konten" ook. Zal er rekening mee houden.
@toktok : wat bedoel je aub met "extra wit" ?
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat jullie een foto van vlak na zonsopgang te donker vinden. De lichten van de fabriek op de achtergrond branden nog. Ofwel neem ik die foto 's middags, en dan is er veel licht ofwel neem ik hem in de schemering, maar dan is er minder licht ? ??? Het zal aan mij liggen (gezien de unanimiteit van de reacties) maar hoe bedoelen jullie dat dan ? Groetjes, axel