|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
[CENTER][CENTER]
![]() Uploaded with ImageShack.us zwart-wit versie ; lijkt me nog meer bizar . graag jullie mening . ![]() Uploaded with ImageShack.us Laatst gewijzigd door shantiguru; 22 februari 2012 om 15:38 |
|
|||
|
De structuren zijn zondermeer erg fotogeniek. Het licht vind ik wat vlak, en dat vind ik wel jammer. De z/w versie zit een stuk meer contrast in, en daarom gaat daar mijn voorkeur naar uit.
|
|
|||||
|
Spijtig dat deze foto's in beoordeling terecht zijn gekomen, want ze zullen hierdoor veel minder aandacht krijgen. En ze verdienen net meer aandacht.... Maar ja: dura lex sed lex.
De zwart-wit versie heeft duidelijk mijn voorkeur door het sterkere contrast. Een heel goede omzetting en een voorbeeld van het feit dat Z-W ook voor natuurfoto's een meerwaarde kan bieden.
|
De BW versie heeft idd een mooi contrast, maar toch gaat mijn voorkeur uit naar kleur! Mooie opname!!!
|
de zwart wit versie is een hele sterke.
Je had beter alleen de zwart witte in showcase gezet want daar hoort die ook gewoon thuis. greets, Jeroen
| Weergave | |
|
|
![]() |