Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Canada- Lake Louise gondola

Een shot vanuit de kabelbaan in Lake Louise, in de verte zie je het meer liggen.
    Bij deze heb ik mijn twijfel; stoort de naar beneden gaande kabel te hard of niet?

Groeten,

Luc

Standaard Re: Canada- Lake Louise gondola

inderdaad, die kabels en bakskes trekken wat veel aandacht. Was anders wel een mooi plaatje geweest

Ik vind dat die kabels en bakskes de foto inhoud geven, het is meer dan zomaar een landschapsfoto,
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony RX100IV
    Mijn bird foto's en urbex foto's, mijn youtube kanaal

mij storen de kabels ook niet.

Ze horen bij de foto.

mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
    Een shot vanuit de kabelbaan in Lake Louise, in de verte zie je het meer liggen.
    Bij deze heb ik mijn twijfel; stoort de naar beneden gaande kabel te hard of niet?

Groeten,
    Luc
    Ja Luc, als je de vraag zelf stelt (twijfel) dan mag je u ook aan dergelijke reacties verwachten Vind hem goed van compo en vlakverdeling doch in totaal iets te weinig van kracht betreffende de kleur en licht Waarschijnlijk onder invloed van hoogte en door glas gefotografeerd. Was dit zo ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !
    Met vriendelijke groeten,
    Raymond.

ge kunt dat ook zo bekijken ,bedoeling was de kabelbaan te fotograferen en al wat er achter hoort is mooi meegenomen
    ik vind hem mooi ,mij storen die kabels die horen gewoon bij de foto
    gr.

Regels voor berichten