Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Standaard Boshyacinten te Hallerbos (27-04-08)

Laatst gewijzigd door Dries_h; 6 mei 2008 om 07:52 Reden: foto te was te groot
    Canon 7D + 60D : Canon 17-55mm 2.8 IS + Canon 35mm 1.4 L + Canon 50mm 1.4 + Canon 100mm 2.8 L IS + Flits 430ex
    HDPhotography.be

Standaard Re: Boshyacinten te Hallerbos (27-04-08)

Heel mooi,
    Zeker de eerste, prachtig die lijnen en schaduwen.

Mag dat niet in de schowcase?

De eerste foto van je topic is te groot volgens onze forumregels. Pas je die aan zodra je weer online bent?

De eerste springt er voor mij uit. Knappe kleuren!!

voor mij ook de eerste: moie vlakverdeling, ooie kleuren, aantrekkelijke verticale accenten.

(BTW ik neem aan dat de blauwe periode voorbij is in het Hallerbos ...? Jammer, wat dan moet ik weer een jaar wachten...)
    Niet geschoten is altijd mis ...

Bezoek ook eens mijn foto-site.

Ik vind de eerste te "compact". Ik zou hem dichter bij de grond hebben getrokken om de bloemen iets prominenter in beeld te hebben en de bomen wat groter te doen lijken. De foto lijkt nu iets te veel op een snelle snapshot ipv een doordachte compo. Je had meer kunnen doen met dat prachtige bloemenveld.

De kleuren zijn in elk geval goed. Ik moet ze vasthouden anders springen ze van mijn scherm.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
    voor mij ook de eerste: moie vlakverdeling, ooie kleuren, aantrekkelijke verticale accenten.

(BTW ik neem aan dat de blauwe periode voorbij is in het Hallerbos ...? Jammer, wat dan moet ik weer een jaar wachten...)
    Bedankt!

Ja, het is er nog blauw, maar het mooist blauw is voorbij

Veel succes volgend jaar!
    Canon 7D + 60D : Canon 17-55mm 2.8 IS + Canon 35mm 1.4 L + Canon 50mm 1.4 + Canon 100mm 2.8 L IS + Flits 430ex
    HDPhotography.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
    Ik vind de eerste te "compact". Ik zou hem dichter bij de grond hebben getrokken om de bloemen iets prominenter in beeld te hebben en de bomen wat groter te doen lijken. De foto lijkt nu iets te veel op een snelle snapshot ipv een doordachte compo. Je had meer kunnen doen met dat prachtige bloemenveld.

De kleuren zijn in elk geval goed. Ik moet ze vasthouden anders springen ze van mijn scherm.
    Bedankt!

Ik versta helemaal wat je bedoelt maar als je lager een foto neemt (wat ik ook had gedaan) kreeg je de mooie schaduwen niet, en de schaduwen vind ik net zo leuk aan deze foto.
    HDPhotography.be

Regels voor berichten