Er zit alvast vaart in
Het lijnenspel bevalt me wel (dan heb ik het over de vliegtuigstrepen en de lange as van de beerkar). De beerkar zelf mocht misschien iets meer ruimte gekregen hebben?
Michaël
Uitstekende compo voor mij. Laat die beerkar maar staan. Een beetje tegendraads, prozaisch beeld van het platteland, maar daar hou ik wel van.![]()
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Ik vind het op zich mooi, maar aan de andere kant toch ook een beetje soft en banaal. 'k Weet niet goed hoe ik het moet zeggen. Er ontbreekt misschien wat contrast, al zou ik het eens moeten proberen om het zeker te kunnen zeggen wat er niet klopt.
______
[B]Canon 350D - Canon 17-40 f4L - Canon 50 1.8 II - Canon 70-200 f4L IS - Nikon bodies en lenzen - SUPER Takumar lenzen - Canon en Philips flitsers - Jinbei studio flitsers - ... constante uitbreiding
Voor mij prima compo (enkel zonder de vliegtuigstrepen zou beter zijn voor mij), beerkar staat picobello.![]()
off topic:
Als ik me niet vergis is dit geen beerkar, maar een watervat met
snuitpompje en drinkvat voor de koeien.
Beerkarren staan normaal niet los in de weide.
on topic: Kleuren zijn ok, vat mag een tikkeltje scherper.
Volgende keer wat meer experimenteren met de verdeling van
de elementen in de foto.
Nikon D200, MB D200,Nikkor 12-24f/4 AFS DX, Nikkor 17-55f/2.8 AFS DX, Nikkor 70-200f/2.8 AFS VR,Nikkor Micro 105f/2.8 AFS VR, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp.
'k Heb het gevonden: ik vind die kar maar niks. Zonder kar zou het een heel mooi en eenvoudig plaatje zijn.
______
[B]Canon 350D - Canon 17-40 f4L - Canon 50 1.8 II - Canon 70-200 f4L IS - Nikon bodies en lenzen - SUPER Takumar lenzen - Canon en Philips flitsers - Jinbei studio flitsers - ... constante uitbreiding
Ik vind het beeld toch sterker met die kar. Het biedt wat meer diepte aan het plaatje, dat anders toch iets te minimalistisch zou zijn (niet dat ik iets tegen minimalisme heb)
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Hoe langer ik er naar kijk deste beter wordt ie: alles wijst naar die bomenrij: strepen links/recht in de lucht en dat reservoir op wielen 'wijst' er ook naar, die is dus goed gepositioneerd aan die rechterkant.
Best aardig.
Karel
______