Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Standaard 2x de zon in het meer

Wat vinden jullie van deze 2. Ik zag 2x 's morgens een prachtige zonsopgang waarvoor ik toch wel eens wilde opstaan. Hopelijk heb ik deze ook goed gevangen.

SONY a99 + Sony 24-70 CZ + Sony 70-300 G
    Mediconcept (Groepspraktijk Roeselare)

Standaard Re: 2x de zon in het meer

Vroeg opstaan loont! 2 mooie foto's met een zalige sfeer door de eenden op de voorgrond

Twee knappe foto's.

Persoonlijk vind ik de tweede de beste qua compositie. Maar de eerste is ook wel een speciale.

inderdaad 2 schoontjes!
    ook hier voorkeur voor de 2e omv de compo

2 mooie beelden, maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste...
    mooie kleuren en de compositie is echt top...

Mvg,

M.
    http://markwijnants.zenfolio.com/
    Canon EOS 7D & 5D + EF-S 18-55 F3.5-5.6 II + EF 50 F1.8 II + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + 580EX + VP8360 Multimedia Viewer

Bedankt allemaal voor de reacties tot nu toe. Blij te horen dat ze allemaal positief zijn.
    Vroeg opstaan loont inderdaad zo te zien. ;-)

zeker goed gedaan, wat mij betreft van de beste plaatjes die momenteel in beoordeling te zien zijn. Als ik echt heel streng mag zijn (en 't is als tip bedoelt hoor ) het was nog beter geweest als de eendjes los stonden van achtergrond (eerste foto) en voorgrond (tweede foto)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
    zeker goed gedaan, wat mij betreft van de beste plaatjes die momenteel in beoordeling te zien zijn. Als ik echt heel streng mag zijn (en 't is als tip bedoelt hoor ) het was nog beter geweest als de eendjes los stonden van achtergrond (eerste foto) en voorgrond (tweede foto)
    Bedankt voor de tip, alle opmerkingen zijn interessant. Wat bedoel je precies met 'de eendjes los van de achtergrond'? Hoe doe ik dit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOTOFEVER Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, alle opmerkingen zijn interessant. Wat bedoel je precies met 'de eendjes los van de achtergrond'? Hoe doe ik dit?
    Ik bedoel dat de silhouetten van de eendjes loskomen van de voor of achtergrond (en dus 'los' in het water liggen zonder het zwart van het gras of de oever te raken). Een iets hoger standpunt kon hier misschien helpen of anders gewoon wachten en hopen dat je nog een beter shot kunt krijgen als ze zich verplaatsen...maar je hebt het niet altijd in de hand hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Codon Bekijk bericht
    Een iets hoger standpunt kon hier misschien helpen of anders gewoon wachten en hopen dat je nog een beter shot kunt krijgen als ze zich verplaatsen...maar je hebt het niet altijd in de hand hoor
    Om eerlijk te zijn, vond ik dat net de sterkte van de eerste foto, het ongewone standpunt. Zo zie je maar, een recept voor de perfecte foto (voor iedereen) bestaat niet.

Het zijn juist die verschillende meningen die interessant zijn om te leren de betere foto te nemen.

alleen al voor de kleur en de silhouetten nr 1
    Wil er wel een kadertje rond maken, maar is de foto wel goed?

Regels voor berichten