|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
aan de warmte van de kleuren gewerkt met als resultaat een zwart wit foto
je moet het maar doen ![]() ![]() ![]()
|
Citaat:
De eerste vind ik de beste, tweede is te donker aan de zijkanten.
|
Citaat:
Vind de eerste eigelijk iets te licht.
|
Citaat:
![]()
|
Ah, de façcade van Drugstore, een dankbaar, maar niet te onderschatten onderwerp.
Ik vind het een geslaagde omzetting, met voorkeur voor de 1ste. Zou echter graag de kleurenversie zien!
|
Citaat:
|
ga bij de zwart/wit voor de tweede opname.
grt,bouk.
|
qua omzetting ga ik voor de eerste want ik vind m natuurlijker
als omzetting vind het een leuke oefening qua compositie lijkt deze foto me nogal ongelukkig in de trant van "ik moest en ging dit absoluut fotograferen" ... hoe moeilijk het onderwerp ook moge wezen omwille van de hoek waaruit dit beeld genomen is valt er dan ook idd gewoon niks te zeggen over het croppen ed |
|
|||||
|
Citaat:
Ik kon niet echt recht voor de cafe gaan staan want het waren toen Jenever feesten dus ik moest deze links vooraan van de tent nemen recht omhoog dus daarom dit uit de haak beeld met de breedhoek lens. En ik heb een heel stuk van het dak eraf gecropped en daarom deze wel rare crop..Twas gewoon een oefening om om te zetten dus...De twee omzettingen zijn niet helemaal zoals ik het verwawcht maar kan er wel tevreden over zijn vind ik.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Reclame op je website | Herman Boer | Chit Chat | 10 | 30 mei 2007 09:19 |
| Neon reclame | TravelToy | Fotodiscussie | 10 | 10 februari 2006 17:15 |
| Neon reclame | buddah | Showcase Stilleven & Abstract | 0 | 6 mei 2005 23:53 |
| mijn eerste off topicje, vervelende reclame | digiron | Chit Chat - Archief | 10 | 12 oktober 2002 22:31 |
![]() |