| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||
|
Jammer dat de foto niet helemaal gecentreerd is. De lampen en de middenberm steken niet even ver links en rechts van de middenste paal uit. Ik denk ook dat ie een beetje schuin staat? Verder vind ik 'm prima. L.
__________________ "La mer c´est dégueulasse, les poissons baisent dedans" |
| |||||
|
Ik las dat voorgangers compo met paal in 't midden OK vonden maar persoonlijk vind ik die "prominente" en vooral lelijke paal te dominant ... meningen verschillen soms hé ![]() Wat betreft symmetrie sluit ik mij aan bij voorgangers ... je foto is één stapje verwijderd van komplete symmetrie. Net daardoor valt het op en is het beter om voor 100% centreren te gaan dan.
__________________ All photos are accurate. None of them is the truth. -Richard Avedon- grtz, William Website |
| |||||
|
Heeft iemand al gezegd dat ie perfect belicht, gefocussed en ge-DOF-ed is ![]() Mooie poging hoor
__________________ http://www.pbase.com/lightyear Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg. 27 sept 2009: Belgiumdigital LIVE - San Marco Village te Schelle (B) |
| |||||
| Citaat:
Nee, Peter .... maar je hebt wel gelijk om deze pluspunten op te sommen want het zijn wel degelijk de "sterke" kanten van deze foto
__________________ All photos are accurate. None of them is the truth. -Richard Avedon- grtz, William Website |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
![]() |