|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Gezicht van jongman,vooral de ogen hebben iets onnatuurlijk waardoor je aandacht getrokken wordt.Toch wel een goeie
![]() Ik post ook niet gemakkelijk in showcase,maar ik zou het wel doen met deze.Enkel mag je aan gepeperde commentaar verwachten.Het positieve is dat je er veel uit leert.Soms moet je even slikken ![]() ![]()
|
|
|||||
|
Citaat:
Ik kan daar wel tegen hoor tegen die komentaar. Het is wel raar want als ik thuis deze foto op mijn eigen scherm bekijk dan ziet deze er veel beter uit dan op de BD site..Komt door de kalibratie denk ik toch wel van mijn scherm..Tja tis nie altijd even gemakkelijk he.. En moet nog veel leren.Klopt het dat de senior members allemaal top fotografen zijn? Of is dat omdat ze site beheerders zijn of gewoon veel posten op BD?
|
Mooie foto! Ik had de man wel graag iets meer "per ongeluk" in de lens zien kijken, maar kvind het zeker knap gedaan!
|
Citaat:
Zo heb ik er ook eentje..Zal die straks eensbewerken ok? Deze is wel gezoomd he...
|
Mooi en sfeervol, mede door de drukke achtergrond.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dank je voor de komentaar en als er echt iets aan schort dan mag je het ook zeggen hoor? Ben niet ang van een beetje Kritiek.
|
(Foutje in de titel: IJsverkoper. Raar maar waar.)
|
Sterke zwart-wit omzetting. Ik vraag me af waar z'n gedachten zat.
De compo zou inderdaad sterker zijn als hij in de lens keek, maar dat heb je niet altijd in de hand. Drukke achtergrond, maar allesbehalve storend.
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Als het maar ijs en ijs koud is. | Digiton | Showcase Macro & Close-Up | 8 | 31 oktober 2008 22:57 |
| Corné ontgoochelt me | ebautens | Algemeen | 80 | 23 januari 2007 21:48 |
| Ijs Macro! :D | coin | Showcase Macro & Close-Up | 2 | 2 april 2006 20:47 |
| ijs en nog eens ijs | snarfie | Waarheen vandaag? | 2 | 6 januari 2005 18:02 |
| Als ie maar ijs en ijs koud is... | Boefje | Showcase - Archief | 6 | 27 november 2003 20:14 |
![]() |