Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Inter Frigo

Standaard Inter Frigo

Ben vanmiddag nog eens op wandel geweest in de haven van Antwerpen, daar kwam ik deze oude frigo trein tegen. Thuis een beetje met de curves aan het spelen geweest, wat vinden jullie er van ? of

Nikon D300 - Nikon D70s - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO DG MAC. HSM - Tokina ATX Pro II 24-70mm F2.6-2.8 - AF-S Nikkor DX 18-70mm f3.5-4.5G - Sigma 70-300mm f/4,0-5,6 DG Macro Nikon AF - Nikkor AF-D 50MM/1.8 52S 52mm - Speedlight SB-600

Standaard Re: Inter Frigo

mooie compo, maar ik vind de lucht te fel, terwijl de trein mij wat te donker lijkt

De trein is niet te donker volgens mij, maar de lucht is nogal slap, en dat is jammer omdat de trein wit is, hij steekt niet af tegen de lucht.

De lucht lijkt mij wat 'uitgebrand'.

Wel fijn dat je goed gebruik het gemaakt van de groothoek. Je had hem misschien nog wat meer kunnen gebruiken door meer naar links en dichter te gaan. Dan neem je hem meer frontaal, en lijkt hij impressionanter doordat de voorkant groter op de foto staat en de trein langer doorloopt in de verte...

Ik denk dat je wel iets te ijverig bent geweest in Ps. een goede bewerking is voor mij een bewerking die je niet ziet, en hier is er duidelijk met de instellingen gespeelt. Dat is ook kwestie van smaak natuurlijk.

Toch fijne foto!

greetz,
    www.fotopie.be
    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Regels voor berichten