Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard Een blik op wat nog zal komen

Zondag naar t autosalon gegaan. Best moeilijk foto's nemen in de weekend-drukte. Volgende keer toch weer liever tijdens de week

Bij deze dus eentje van het Peugeot HX1 concept, een van de blikvangers van 't salon. Commentaar welkom!

Standaard Re: Een blik op wat nog zal komen

Kleuren vind ik knap, van 't standpunt ben ik niet overtuigd..

Bedankt flipper!
    Wat vind je dan minder aan het standpunt? Perspectief van de wagen, liever meer ruimte, ... ?

Ik vind em wel knap.
    Je ziet dat je ervaring hebt in blinkende voertuigen fotograferen.
    Over het standpunt (voor mij perspectief) zullen de smaken verschillen, maar gezien dit een conceptcar is, mag voor mij een flashy perspectief ook.
    D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
    www.revolta-pictures.be

Wel 't is vooral de combinatie van lijnen die wat haaks op elkaar staan dat me stoort..

Schuin standpunt/stuk van wagen tonen is wel leuk, niks op tegen, zeker niet voor zo'n type wagen..

Linksboven zit je met een donker stuk, dat donkere eraan vind ik afleiden van de wagen.
    Het volgt nog enigszins de lijn van de voorruit dus je kan er nog iets voor zeggen om dat er op te laten, want samen met de onder- en bovenkant van de wagen krijg je dan 3 schuine lijnen die elkaar volgen, ze lijken wat in perspectief naar een vluchtpunt rechts boven te lopen..
    Probleem als je die 3 lijnen als 'thema' van de foto maakt, is dan dat het leeuwe-logo, de foto en HX1 horizontaler staan..
    Dat je dat HX1 logo er volledig op laat begrijp ik en is waarschijnlijk een goede keuze, in elk geval beter dan de letters halverwege afsnijden..

Weet ook niet of je in de omstandigheden een betere foto had kunnen maken - misschien proberen meer de lijn van het logo enz te volgen in de stand van de auto (en de rand linksboven eraf), ofwel dat er misschien iets totaal anders mogelijk was waarin het logo/foto/hx1 meer hetzelfde perspectief als de auto volgen.. met wat PS elementen op te schuiven/schuin te zetten kan je er misschien een krachtigere plaat van maken.
    Allemaal mijn eigen mening trouwens, waarschijnlijk hebben andere mensen een totaal tegenovergestelde mening, en dat is maar goed ook

Heel erg bedankt Revolta en ook flipperkast voor de uitgebreide feedback.

Wat betreft de achtergrond kan ik me er zeker in vinden dat die wat beter kan, kwestie dat ook het "HX1" logo nog wat meer in beeld was. Dat zal waarschijnlijk eigen zijn aan haastig te werk gaan. Continu draaiende auto, door het volk heen manoeuvreren en te gretig zijn om ook ander speelgoed nog te verkennen. Maar dat bedoel ik niet als excuus. Het is zeker een punt dat ik in gedachten zal houden, dus erg bedankt!

Regels voor berichten