Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard Run, RUN, RUUNNN, Vertical runner

Vandaag nabij de Belgacomtorens te Brussel. Vertical run, een recordpoging.

Visoog werd gebruikt met het oog op het laten tevoorschijn komen van een persoon uit het niets. De indruk dat hij een heel, heel lange weg heeft afgelegd ...

run Johny, run !

RUN Johny, RUN !

RRUUNNN Johny, RRRRUUUUUUUNNNNNNNNNNNN !

http://www.fotospotter.be
    Als de wind ruimt van Zuid naar West, ga maar rustig verder, de thuisblijver doet de rest

Standaard Re: Run, RUN, RUUNNN, Vertical runner

Voor mij de laatste. Daar zie je (ongeveer) waarover het gaat.
    Vriendelijke groet,

Jos

Standaard

Leuk standpunt, maar waarschijnlijk ook het enige haalbare, tenzij je zelf aan een touw gaat bengelen of een helicopter huurt.

Maar wat de "lopers" betreft: had je 't niet gezegd, ik had gedacht dat het glazenwassers of zo waren. Het is me totaal niet duidelijk op de foto's waarover het gaat.
    Origineel is het wel met die fisheye. Maar vanop die afstand is het eigenlijke onderwerp niet veel groter dan een stip.
    Tenzij het om een wedstrijdvraag gaat, mag je niet naar het onderwerp moeten zoeken en raden wat het is/doet...

Wat mij betreft een gemiste kans.
    Kleur en belichting zijn misschien wel ok, maar zonder duidelijk onderwerp heb ik er weinig aan...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM, Canon EF 50mm f/1.8 II, kitlensjes...

Bedankt.
    Wat standpunt betreft, inderdaad, bijna het enige haalbare...
    Nu, dit is een shot met enorm veen geluk ... Je komt nooit aan herkansen toe.
    Ik heb er nog twee waar de runner, lees valler, lager zit, maar dan is het echt of hij valt met een serieuze afstand tot de wand wat nog ijler, zinlozer is.
    Had trouwens meer verwacht van het evenment zelf, maar helaas, ook daar een gemiste kans voor de deelnemer, Belgacom en Samsung ...
    http://www.fotospotter.be
    Als de wind ruimt van Zuid naar West, ga maar rustig verder, de thuisblijver doet de rest

RUN Marc RUN had beter geweest voor de titel, maar niet voor de foto, de derde is klasse
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Regels voor berichten