Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Standaard Rally wagen strand Oostende

Model Canon EOS 350D DIGITAL
    Date/time original 15/12/2007 13:36:10
    Shutter speed value 1/60 s
    Aperture value f/11
    ISO speed ratings ISO 200
    Exposure bias value 0.00 eV
    Metering mode Partial
    Flash Flash did not fire, compulsory flash mode
    Focal length 150 mm
    White balance Auto white balance
    Laatst gewijzigd door Steco; 15 december 2007 om 22:17 Reden: exif apart bijgeplaatst
    Groetjes Steco

Standaard Re: Rally wagen strand Oostende

Beste,

Je exif zie ik niet staan.
    Je foto vind ik geslaagd omdat de auto mooi scherp is en je toch het gevoel van snelheid krijgt. Onderwerp goed gevolgd en op het juiste moment afgedrukt.

Zou je de exifinformatie nog willen toevoegen, dat is namelijk verplicht in Fotodiscussie Extra. Of de exif in de foto zit maakt niets uit, als die hier maar ook bij de foto getypt wordt. Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door JLP; 15 december 2007 om 22:33
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door durmebar Bekijk bericht
    Beste,

Je exif zie ik niet staan.
    Je foto vind ik geslaagd omdat de auto mooi scherp is en je toch het gevoel van snelheid krijgt. Onderwerp goed gevolgd en op het juiste moment afgedrukt.

De EXIF zit wel in de foto. Ben het eens met durmebar alleen zou ik de foto iets krapper croppen aan de boven en rechterzijde.

KC

Mooi meegetrokken, auto is goed scherp, het feit dat hij wat van de linker kant naar rechterkant en wat naar de linkerkant plakt is in feite goed zo heb je niet het gevoel dat hij uit de foto wil rijden, wat ik wel heb met men foto's

Bedankt voor de reacties. Ik ga ervanuit dat deze foto wel ok genomen is
    Groetjes Steco

Ik heb geen ervaring in sportfotografie, maar ik zie wel dat hier de techniek van panning juist wordt toegepast.
    Auto mooi scherp en toch de beweging/snelheid goed vastgelegd.
    Mijn compliment hiervoor.
    mvgr
    antoine200

welke lens stond op je 350?

Schitterend. De juiste scherpte op de wagen.
    Mooie ruimte gelaten in de kijkrichting. En boven, waardoor het duidelijk is dat je aan zee zit. Alleen is de wagen wel heel blauw, misschien door een foute witbalans.?
    Maar dat neemt niet weg dat het een heel mooi beeld is...
    Flickr! :: Blog
    Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

nice nice, knap gedaan aan 1/60ste. Ik vraag me ook af welke lens? zit er ergens beeldstabilisatie tussen? anders heb je een goeie vaste hand

de mannen mogen nog wat over het strand racen als ze nog enige actie willen...

in elk geval, knappe foto
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

Bedankt voor de reacties. Deze foto is inderdaad genomen met beeldstabilisatie, namelijk met de 100-400L Is. Wat mij van deze lens opvalt is dat hat aantal gelukte foto's heel hoog is.

De foto oogt bij mij niet blauw. Is er nog iemand voor wie de auto blauw oogt?
    Groetjes Steco

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties. Deze foto is inderdaad genomen met beeldstabilisatie, namelijk met de 100-400L Is. Wat mij van deze lens opvalt is dat hat aantal gelukte foto's heel hoog is.

Knap opgemerkt van Sunbeer. De foto is inderdaad een tikkeltje blauw. Ik heb het met Capture NX aangepast door een whitepoint op een wit stuk van de auto te zetten:

(als je wilt dat ik hem weghaal geef dan maar een seintje via PM)

Ja mannekes das ook al wreed kanon op een 350 , niet dat ik ermee lach want kheb zelf een 350, maar ik verschiet er enorm van wat de capaciteit is van zo'n toestelletje.
    By the way nice picture, keep on panning zou ik zeggen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht

Misschien een heeel klein beetje maar de correctie hierboven is volgens mij al een stuk te geel.

Voor mij was hij goed zoals hij was.

Hele mooie panning trouwens !!

Regels voor berichten