Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Nat pak

Standaard Nat pak

Laatst gewijzigd door MGfoto; 31 juli 2012 om 00:03

Standaard Re: Nat pak

Ze staan er wel scherp op maar mis wel de ondergrond in deze beelden.
    Ik vind de kleuren ook wat te gesatureerd.
    I put the sexy in dyslexia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
    Ze staan er wel scherp op maar mis wel de ondergrond in deze beelden.
    Ik vind de kleuren ook wat te gesatureerd.
    Kleuren zijn niet gesatureerd helaas. Zo is ook de werkelijkheid weergegeven, en het was een zonnige namiddag op een open plaats(markt). Maar ik heb wel op je advies de kleuren naar beneden gehaald, want ik zag het ook nu dat het iets te was(had maar een derde stop belichting naar bovengehaald). Ik zag het ook toen de foto's zijn vertstuurd naar de deelnemers, dat programma van het bedrijf heeft ze ook gecorrigeerd. Bedankt voor de opmerkzaamheid
    Bij sportfotografie is het een kwestie van keuzes maken ten opzichte van compositie naar smaak, daarom gekozen bij deze actie's voor meer close-up waarin de expressie van de sporter beter is af te lezen
    Thanks voor de reactie

Ik heb er geen drie updates van gemaakt hoor, want anders staan er hier zes foto's Dus voor diegenen die nu pas komen kijken, de kleuren waren iets te rood en een beetje naar beneden gehaald. Voor de rest hetzelfde
    Laatst gewijzigd door MGfoto; 31 juli 2012 om 00:08

Mooi met dat opspattend water, maar ik vind ze iets te krap van boven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
    Mooi met dat opspattend water, maar ik vind ze iets te krap van boven.
    Het was de compositie in de zoeker, en het zijn helaas geen uitsnedes. Begrijp anders wel wat je bedoeld
    Thanks voor de reactie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
    Het was de compositie in de zoeker, en het zijn helaas geen uitsnedes. Begrijp anders wel wat je bedoeld
    Thanks voor de reactie
    Graag gedaan, ik zag dat er weinig reacties waren in deze foto beoordeling en besloot om op een aantal te reageren. Met dit te doen heb ik wel mijn eigen topic naar beneden doen zakken...

Ik vind de composities ook wat ongemakkelijk kijken. Als ze boven wat krap zijn dat onder ook zodat er een betere balans ontstaat.

Verder vind ik de kleuren nog steeds niet helemaal correct. Ik vermoed dat dit mede komt door de 2/3 stop overbelichting in combinatie met de manuele witbalans.

Met een onderbelichting van 1/3 en een autoWB instelling denk ik dat je diepere kleuren had gekregen.

Ik ze goed geslaagd, ik wacht tot er reactie opgekomen is kijken en beleren ,ik kom hier veel kijken maar durf niet mij mening geven omdat mij kennis nog ondermaats. Ik vind de tweede den besten omdat die ijzer stelling daar niet in voorkomt .hopelijk begrijpt je me

grt
    dany10
    Nikon /300+ Grip /Nikkor 300 2.8 AFS Nikkor /80 - 200 AFS / Nikkor / 17 - 55 AFS
    Nikon / Flitser / SB600

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dany10 Bekijk bericht
    Ik ze goed geslaagd, ik wacht tot er reactie opgekomen is kijken en beleren ,ik kom hier veel kijken maar durf niet mij mening geven omdat mij kennis nog ondermaats. Ik vind de tweede den besten omdat die ijzer stelling daar niet in voorkomt .hopelijk begrijpt je me

grt
    dany10
    Natuurlijk begrijp ik je Dany Gewoon je mening geven op een foto vanuit je gevoel, je hoeft daarvoor niet altijd technisch deskundig te zijn hoor. Ik respecteer meer zij die reageren dan zij die kijken en wel een mening hebben, snappie?
    Bedankt voor alle reactie's en KCfoto, klopt hoor Alweer de fout gemaakt om op manuaeel WB over te gaan

Regels voor berichten