Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Standaard MX Training @ Lommel 06/01/08

Ik ben vandaag met den Harre wat fotokes gaan trekken op een training in Lommel.
    Wat vinden jullie ervan ?

Exif:
    Model: Canon EOS 40D
    Sluitersnelheid: 1/250
    F-stop: 2,8
    ISO-snelheid: 400
    Flitser: Ja
    Belichtingsprogramma: Prioriteit sluiter
    Belichtingsmeting: Patroon
    Witbalans: Automatische witbalans
    Brandpuntsafstand lens: 125
    Laatst gewijzigd door Nivek; 7 januari 2008 om 01:13 Reden: Foto wat groter gepost
    Canon EOS 40D - Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM - Canon EF 70-200 F 2.8 L IS USM - Canon Speedlite 580EX II - Sigma 10mm F 2.8 EX DC Fisheye alles in een B+W koffertje en de Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

Standaard Re: MX Training @ Lommel 06/01/08

De actie is goed vastgelegd. De lucht is wel volledig uitgebrand. Het weer zal daar wel voor veel tussenzitten denk ik. Hier in oostende zat er vandaag toch een mooi blauw luchtje. Om op scherpte te beoordelen vind ik hem wat te klein gepost. Algemeen vind ik deze foto toch goed.
    Groetjes Steco

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nivek Bekijk bericht
    Ik ben vandaag met den Harre wat fotokes gaan trekken op een training in Lommel.
    Wat vinden jullie ervan ?
    We vinden het prima dat je met Harre fotokes gaat trekken

Kun je de foto wat groter plaatsen dan is deze beter te beoordelen?

Op het eerste gezicht een schoon plaatje. Wel oppassen met flitsen en pannen tegelijk dat kan onverwachte effecten geven.

Merci al voor de reacties
    Ik heb hem vergroot van 640x480 naar 800x600.
    Hopelijk is hij nu groot genoeg.
    Canon EOS 40D - Canon EF 24-70mm F 2.8 L USM - Canon EF 70-200 F 2.8 L IS USM - Canon Speedlite 580EX II - Sigma 10mm F 2.8 EX DC Fisheye alles in een B+W koffertje en de Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

Groot genoeg. Was het flitsen echt noodzakelijk? De motor staat er scherp (bevroren) op incl. de wielen en de spaken terwijl de ondergrond is vervaagd. Dit strookt niet helemaal met elkaar en ik denk dat dat door het flitsen kan komen.

Compositie

Het flitsen was misschien niet echt nodig.
    Ik had nog wel wat hoger gekunnen met de iso.
    De wielen zijn bevroren door het flitsen ja.
    Maar ik ben noch maar pas bezig met fotografie.
    Dus is het nog veel zoeken testen en leren(tips krijgen).

Regels voor berichten