Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: More Air Le Corbier

Standaard More Air Le Corbier

Nog enkele van men eerste snowboardplaatjes. Graag wat commentaar. Binnen enkele weken terug op vakantie. Tips zijn welkom.

Laatst gewijzigd door sardi; 25 februari 2008 om 22:27 Reden: foto's te groot
    http://www.flickr.com/photos/dierke/
    canon eos 400D, 18-55mm, 70-300mm f4-5,6 IS USM, 50mm 1,4

Standaard Re: More Air Le Corbier

Tip: probeer een beetje de achtergrond in de gaten te houden. Zoals je het nu hebt gedaan is het nogal rommelig (met allerlei vlaggen kabels en hoofden in beeld).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
    Tip: probeer een beetje de achtergrond in de gaten te houden.
    Ik moet me hierbij aansluiten. Voor de rest vind ik ze goed geslaagd, snowboarders mooi scherp, mooie actiefoto's alleen, zoals aangehaald, jammer van de achtergrond. Met enkel blauwe lucht hadden deze geweest voor mij.

Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
    Tip: probeer een beetje de achtergrond in de gaten te houden. Zoals je het nu hebt gedaan is het nogal rommelig (met allerlei vlaggen kabels en hoofden in beeld).
    Mmm, het was een beetje de bedoeling die vlag erop te zetten... Maar je hebt gelijk, hoe meer ik de foto nu bekijk... inderdaad wat druk.

sluit me aan bij de anderen en je hebt ze te groot gepost... mogen maximum 900pix zijn over de langste zijde...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

De bedoeling van de gele balk is een waarschuwing dat je foto te groot zijn en dat je ze zo snel mogelijk aanpast aan de forum regels. Dit graag de eerst volgende keer online doen anders moet ik ze verwijderen.
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
    De bedoeling van de gele balk is een waarschuwing dat je foto te groot zijn en dat je ze zo snel mogelijk aanpast aan de forum regels. Dit graag de eerst volgende keer online doen anders moet ik ze verwijderen.
    Leuk en toepasselijk motto
    Komt een volgende keer in orde. Ik heb nogal wat problemen met foto's online te zetten zonder teveel kwaliteitsverlies. Vorige keer ook al voorgehad en dacht dat t nu in orde was. Soit, ik kom er wel eens uit en zal er volgende keer nog s extra op letten. Men excuses.

ps: Is het de bedoeling dat ik ze nog aanpas of verwijder of is het zo nu in orde?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sardi Bekijk bericht
    Leuk en toepasselijk motto
    Komt een volgende keer in orde. Ik heb nogal wat problemen met foto's online te zetten zonder teveel kwaliteitsverlies. Vorige keer ook al voorgehad en dacht dat t nu in orde was. Soit, ik kom er wel eens uit en zal er volgende keer nog s extra op letten. Men excuses.

ps: Is het de bedoeling dat ik ze nog aanpas of verwijder of is het zo nu in orde?
    Je moet ze helaas voor jou nog wel aanpassen, anders moet ik ze verwijderen , dat zou ik wel zonde vinden.
    Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
    Canon eos 7D Mijn site

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
    Je moet ze helaas voor jou nog wel aanpassen, anders moet ik ze verwijderen , dat zou ik wel zonde vinden.
    Gebeurd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sardi Bekijk bericht
    Gebeurd.
    je mag ze nog 900pixels over de langste zijde houden hoor dan zijn ze makkelijker te beoordelen
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

Regels voor berichten