Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Sfeer hedendaagse roker

Canon 40D - 17-55mm f2.8 USM IS
    ISO 640
    1/25
    f 2,8
    20 mm
    flash: did not fire
    Laatst gewijzigd door frankyds; 19 december 2007 om 20:35
    Fuji XPRO1

Standaard Re: Sfeer hedendaagse roker

Ik zie een mooie bijna (al maar goed) symmetrische zwart-wit-compositie.
    De combinatie met je titel maakt het geheel af. Het licht zit goed, de scherpte is optimaal... (maar je bent de exif vergeten --> die is hier verplicht !)

Exif? Zou je die nog willen toevoegen, dat is namelijk verplicht in Fotodiscussie Extra. Alvast bedankt.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

Mooie symmetrie, mooie belichting maar ik heb het gevoel dat er iets ontbreek, iets dat een meerwaarde biedt aan de foto.

Is deze foto genomen in de kinderspeeltuin Jabedoe? Lijkt me bekend voor te komen en aangezien je van Zottegem bent (zag ik op u website) is het wel mogelijk.
    ... see the ART not the TOOL ...

ja héél goed gezien, moest daar toevallig zijn voor shoot van een maat zijn kind (voor fotokalender), en zag deze mooie symmetrie

persoonlijk vind ik dat de leegte het net zo sterk maakt

let ook op de lijnen van de stenen van de muur tegenover de gebroken lijnen in de tegels van de vloer: die lijken precies "vermorzeld" door die van de muur, wat nog eens het huidig imago van roken benadrukt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
    Mooie symmetrie, mooie belichting maar ik heb het gevoel dat er iets ontbreek, iets dat een meerwaarde biedt aan de foto.

Is deze foto genomen in de kinderspeeltuin Jabedoe? Lijkt me bekend voor te komen en aangezien je van Zottegem bent (zag ik op u website) is het wel mogelijk.
    Fuji XPRO1

Het is al een 4 tal jaar geleden dat ik daar geweest ben, en toen hingen die assen bakjes daar nog niet. Maar ik herkende het aan de vloer en de mat links in de hoek.

De leegte heeft inderdaad iets, maar ik heb zo het gevoel dat er iets mist. Ik zou niet kunnen zeggen wat of hoe, maar is gewoon een gevoel . Maar deze foto symboliseerde inderdaad goed de sfeer van de hedendaagse roker.
    ... see the ART not the TOOL ...

simpele eenvoudige compo echter de 2 lampen trekken net teveel aandacht voor mij
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Regels voor berichten