Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Megafoon

Standaard Megafoon

Dit is de eerste keer dat ik een foto bewerk in zwart-wit met een rood element in.
    Ik had graag geweten of het iets geworden is of niet. Of wat ik kan verbeteren.
    Kleine achtergrondschets bij deze foto: deze megafoon was een typerend element voor de band die op dat moment aan het optreden was.
    (Een link naar de foto's op dit forum van het optreden vind je hier.)

Alvast bedankt om te kijken!

Canon 7D + EF24-70 f2.8L + EF 50mm f1.4 USM + EF-S 18-135mm IS + Speedlite 430 EX II

Standaard Re: Megafoon

Verplaatst van Zwart/Wit naar abstract.

RF
    Mod
    Canon 5D | Canon EF 17-40mm f/4 L | Sigma 50mm f/1,4 EX DG HSM.
    Fufifilm X-T1 | Fujinon XF 35mm f/1.4 R | Fujinon XF 10-24mm f/4 R OIS | Fujinon XF 18-55mm OIS.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Verplaatst van Zwart/Wit naar abstract.

RF
    Mod
    Bedankt, ik was niet helemaal zeker of het thuishoorde in zwart-wit...
    Canon 7D + EF24-70 f2.8L + EF 50mm f1.4 USM + EF-S 18-135mm IS + Speedlite 430 EX II

Ik ben persoonlijk niet echt fan van dit soort foto's, omdat het geen 'pure' foto meer is, relatief veel photoshop werk aan en weinig fotografie.
    Hier ga je meer letten op de bewerking dan dat je let op compositie en dergelijke…

Maar dit is persoonlijk, andere mensen zullen dit misschien een fantastisch beeld vinden…
    Website[/CENTER]

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door photographyfreak Bekijk bericht
    Ik ben persoonlijk niet echt fan van dit soort foto's, omdat het geen 'pure' foto meer is, relatief veel photoshop werk aan en weinig fotografie.
    Hier ga je meer letten op de bewerking dan dat je let op compositie en dergelijke…
    Ik begrijp u volledig, ik ben eigenlijk ook geen fan van fotobewerking, maar ik wou dit gewoon eens proberen omdat ik dacht dat het op deze foto nog een leuk effect kon hebben. Qua bewerking valt dat erg goed mee, met Lightroom het kleur rond het rood wegvegen, veel langer dan 2min duurt zoiets niet.

Ja zo kunnen dat dat maar een paar minuten in beslag neemt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel waarschijnlijk.
    Ik denk dat je minder lang hebt moeten nadenken over de composite en instellingen dan dat je er aan bewerkt hebt, snap je?
    Website[/CENTER]

Regels voor berichten