Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Absinth

Standaard Absinth

BEn mij wat maar aan het verdiepen in de wondere wereld van product fotografie en ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Standaard Re: Absinth

De barcode op de fles stoort me enorm. Misschien kon je de fles meer naar de andere kant gedraaid hebben, of langs de andere kant belicht.
    Ik ben wel jaloers op je ondergrond, wil er ook zo 1.

Misschien iets te veel contrast ingestoken, omdat ik de indruk heb dat de rechterzijde vd foto echt wel wit-zwart is, zeker aan de bovenzijde. Heb je langs die zijde ook geflitst, of bijgelicht? Misschien wat minder hard, was mooier geweest.

Hoe heb je de rook gedaan btw?
    D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
    www.revolta-pictures.be

barcode ben ik het met je eens, maar tijdens het fotograveren niet op het idee gekomen om hem te verwijderen wat ik erg zonde en weg fotoshoppen is denk iets teveel werk en word er ook niet mooier op.

contrast is denk ik een kwestie van smaak, ik hou van veel contrast, maar daarintegen heb ik geen objectieve kijk op mijn eigen foto, dus volgende keer minder contrast .

heb inderdaad aan de rechtzijde ook geflits om de fles wat vorm te geven, vond het anders zo plat overkomen.

en de rook is vooral trail and error icm tabak en van die sterretjes wat kinderen aansteken met oud en nieuw

Mocht je dezelfde shot nog eens overdoen, probeer eens om een wit vlak naast je fles te plaatsen en het flitslicht van de linkerzijde te bouncen op de rechterzijde vd fles ipv die 2de flitser er bij te plaatsen...
    Het is natuurlijk allemaal smaak hé, je zal het persoonlijk misschien te flets vinden dan, aangezien veel contrast jouw voorkeur wegneemt.
    D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
    www.revolta-pictures.be

Regels voor berichten