|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
![]() Na duizend keer heen en weer joggen is dit toch gelukt. Ik weet dat ik nog veel kan verbeteren, maar niet alleen. Wat kan ik beter maken? (Het is wel expres zo gedaan dat ik uit het donker naar voren treed) Als er gratis modellen zijn in Kessel-lo, of misschien gewoon mesen die uitgebreid de tijd willen nemen voor een fotoshoot
|
|
|||
|
=) bedankt voor alle positieve en opbouwende commentaar
![]() of een vriendin =D |
|
|||||
|
Citaat:
vind het een mooie opname geworden. grt,bouk.
|
Ik vind het een geweldige foto, vreemd dat smaken zo verschillen. De schaduwen maken het geheel wat mysterieuser, en ik vind het knap dat je met de zelfontspanner nog zulke positie en pose hebt kunnen innemen.
Als je je linkeroog nog iets verstopt in de schaduw (want nu "springt'" die er inderdaad uit zoals al voorheen vermeld) vind ik dit een goed portret. Ps: welk type van nikon heb je? Weet dat je tot de D90 reeks een ingebouwde IR ontvanger hebt zodat je met een afstandsbediening (nikon ML-L3) de ontspanner kunt activeren. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |