Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Standaard Roosmarijn lokatie werk

Geschoten gedurende de workshop van gisteren.

1.

2.

3.

MvrGr.
    Frank
    Laatst gewijzigd door FrankD; 14 april 2008 om 17:00

Standaard Re: Roosmarijn lokatie werk

Zit ze in de afbraakwerken ? De schaduw van diene laatste is afgekeken
    De eerste heeft naast een mooi belicht en opvallend model, een prachtige diepte in het plaatje. Ik vind hem van compositie de beste van de drie. De tweede vind ik dan weer het best belicht en de combinatie paars/rood vraagt de volledige aandacht. Derde mooi gebruik van 't zonlicht en van de achtergrond, die telkens (in alle drie de plaatjes) voor een mooi kader/contrast zorgt voor/met de modellen, die stralen, mede door de elegante poses.

Ik vind ze prachtig. 'k Zou niet weten welke uiteindelijk mijn voorkeur geniet.

Niets afgekeken ben ik bang, de schaduw was zo aanwezig.
    Kijk maar naar waar het licht vandaan komt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
    Niets afgekeken ben ik bang, de schaduw was zo aanwezig.
    Kijk maar naar waar het licht vandaan komt.
    Ik zie ook wel dat de schaduw zo aanwezig was, maar op mijn foto, had ik hem er voor de kadrering bewust mee opgezet. Was een grapje, he .

Nadeel van het geschreven woord, bedoelde het niet hard of negatief, maar bedoelde meer van, zie hoe het licht valt en je ziet de schaduw ook die kant op lopen

Ben af en toe wat kortaf omdat sommige mensen denken dat alles photoshop is terwijl bij mijn werk dat soort dingen eigenlijk nooit geshoped zijn

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankD Bekijk bericht
    Nadeel van het geschreven woord, bedoelde het niet hard of negatief, maar bedoelde meer van, zie hoe het licht valt en je ziet de schaduw ook die kant op lopen

Ben af en toe wat kortaf omdat sommige mensen denken dat alles photoshop is terwijl bij mijn werk dat soort dingen eigenlijk nooit geshoped zijn
    Nja, ik ben niet tegen photoshop, als het gebruikt wordt om een foto effectief te bewerken, zoals een zwart-witomzetting of een HDR-omzetting, ietwat croppen en levels bijstellen, maar plaatjes manipuleren, da's niet mijn ding. Had er trouwens nog niet aan gedacht. Vond gewoon de gelijkenis toevallig .

Natuurlijk licht zoals hier is het mooiste dat er is, vooral als je er dan dit soort composities mee kunt maken, jammer genoeg gebeurt het niet vaak dat het allemaal samen valt, maar gelukkig kun je op lokatie soms dingen manipuleren dat het wel exact zo valt als jij wilt.

Dat ziet er altijd veel beter uit dan photoshop vind ik persoonlijk.

Hoewel ik super photoshop werk heb gezien in die catagorie, ik ben toch meer iemand van het moet op het moment perfect zijn, photoshop is voor het fijne werk

Knap afgewerkt Frank!
    Ik kan bevestigen dat het een superlokatie is, met op dat moment mooi licht en 2 super modellen.
    Was weer te gek, Frank! En tot een volgende :-)

Hoe doe je het toch Frank..
    Zo met licht en lijnen en kleuren spelen. Vooral nummer 2

Mooie foto's. Vooral nummer 1. Toen ik deze foto zag en m'n ogen vielen op de schoenen, dacht ik: hmmm en nu op blote voeten tussen het puin op de vloer. Het zou het model een verhoogde toets van kwetsbaarheid geven...
    Nikon D7000 & D300s

Heel mooi met lichte voorkeur voor nummer 2.
    Canon & Tamron

De eerste
    door de pose van het model en het schuin plaatsen van de foto komt er beweging in.
    Andere twee ook super trouwens.

Regels voor berichten