Laatst gewijzigd door demeyereg; 21 mei 2008 om 06:47
Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700
Wou dat ik het ook kon, maar daar ben je niet veel me als commentaar..
ik heb de indruk dat de ogen niet echt scherp zijn
handen zijn overbelicht denk ik, en de hand op haar been komt nogal gespannen over.
voor de rest: mooi model, goede pose, en blijkbaar ook een interessante locatie.
Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4
Met zo weinig licht kun je beter gaan inflitsen, want 1/30ste is echt te weinig (zonder IS).
Ik had persoonlijk op 1.8 gewerkt, dan kon je sluiter tenminste naar 1/80ste.
Weet ik, maar inflitsen was nu net wat ik juist niet wou, ik wou eens testen wat mijn toestel aankon op iso 4.000, en wou ook nog wat van de achtergrond meenemen wat op f1.8 volledig onherkenbaar zou worden, dan heeft dit soort locaties geen zin meer.
Daar heb je volledig gelijk, maar het was er onvoorstelbaar duister, en op 4.000 iso is het risico op overbelichte delen blijkbaar gevoelig.ik heb de indruk dat de ogen niet echt scherp zijn
handen zijn overbelicht denk ik, en de hand op haar been komt nogal gespannen over.
Ik wil mij er hier niet uitpraten hé, maar gezien de omstandigheden en de iso waardes, had ik nooit verwacht er toch nog dit te kunnen uithalen, voor mij een leerrijke test, met mijn nichtje als geduldig model.![]()
Nikon D800/ AF-S Nikkor 24mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 35mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 50mm f1.4 G/ AF-S Nikkor 85mm f1.4 G/ Nikon SB-700
Ik vind hem goed geslaagd, zeker als je zegt dat er zo weinig licht was.
Knappe nicht trouwens (ik heb zelfs de indruk dat ik haar van ergens ken)![]()
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it