deze man kwam ik tegen,en moet zeggen dat het nogal vreemd over kwam??
daarom dat ik een kleur,zwart wit,en een HDR plaats
is het wat??
alvast bedankt voor het kijken,
grtjs
jeannot
Laatst gewijzigd door gNo; 16 april 2009 om 01:46
Hele sterke bewerking voor een zeer sterk om aandacht vragend straatmodel.
Maar absoluut gepast.
Ik vraag me af hoe hij zichzelf ziet ?
Mooie foto's, goed gemaakt, goed afgwerkt.
Sterk![]()
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Nummer twee voor mij, katje meegenomen, poeseke thuis gelaten ....
Maar een mooi nummer en mooie opnames streetlife....
Henk
De wereld bestaat niet. Maar zo lang jullie er in geloven doe ik gezellig mee. Kijk ook eens http://www.pbase.com/henk1
"Voor mij is fotografie geen wedstrijd" (BD1383NL)
2 voor mij.
1 lijkt niet scherp bij mij.
3 vind ik overbewerkt.
Maar euh.. heeft die man 2 poezen op zijn schouders mee op wandel?!
absoluut nummer 2![]()
nikon coolpix s9100
Ik vermoed dat de eerste opzettelijk 'soft' gemaakt is. Vind 'm kwa onderwerp wel leuk, maar als foto springt ie er niet echt uit.
De tweede vind ik zéér mooi, al mocht z'n petje bovenaan iets meer ruimte gehad hebben.
En de derde, tja dat weet je zowiezo al zeker?Schitterend, al zou ik de achtergrond een tikje waziger gemaakt hebben, zodat ie minder druk overkomt...
(of misschien dat je de ramen mat kan maken? Is maar een ideetje...)
Al bij al: Weer prima werk geleverd!![]()
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Twee vind ik een hele mooie, mocht iets meer ruimte bovenaan hebben.![]()
3 heel mooie verschillende benaderingen van het onderwerp! Heel mooi!
2de is een knappe![]()
Prachtige tweede!![]()
Niet geschoten is altijd mis
als de eerste scherp was geweest, zalige foto!
maar de 2e is zeker niet slecht hoorintengendeel
![]()
Knap.... Twee is een WoW! Weet je waarom ?
- Moet je eens kijken naar de ogen van de man en de kat, een verband.
- Dan de scherpte op de man (stoppelbaard) en een doffe kat , enkel een tegenstelling.
- En als laatste de kurven van de kat rond de nek van de man in samenspel aan met de golvende rand van de klak.
Een foto van overeenkomst en tegenstellingen, knap![]()
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Wat een prachtige 2de , dit is een topplaat
zelfs de derde kan mij bekoren , zouden we deze misschien terug zien , maandag ?
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE* http://users.telenet.be/xiebu/
bij deze de niet bewerkte
grtjs,
jeannot
De tweede vind ik de mooiste, al heeft hij wel de andere nodig om hem een beetje te situeren.
Bij de eerste ben ik geen fan van het 'flou' effect, maar ik vind de kleuren van deze versie wel mooier dan van de onbewerkte.
De derde: ik ben al geen fan van HDR, en in dit geval zie ik er persoonlijk de meerwaarde niet van in.
En verder kan het niet nalaten mezelf heel erg af te vragen hoelang het bij mij zou duren voor m'n katten ribbedebie warenIk denk eigenlijk niet dat ik onze trappenhal doorkom
![]()
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Knappe plaat die 2° Jeannot.
Nikonspul
de 2e is ook mijn ding hoor...de derde minder maar het blijft wel een specialleke hoor...maar die 2e mag bij mij aan de muur, precies of er 3d effect in zit door die man zijn bril...
Bizar.Kom nog eens terug.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Leuke foto's en mooie Birmanen (of Ragdolls, da's niet te zien hier). Lekker warm in de winter zo'n stolaHeb op een kattenshow ook wel eens iemand zien lopen met een maine coon in zijn nek.
Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510
Zeker die tweede !!!, maar dat weet je zelf ook wel, vermoed ik.