Happy expectations
Een iets wat andere foto van een koppel
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Mooi camerastandpunt, goede belichting.
maar krap afgesneden links, onder en rechts. Zeker die buik hoort er toch helemaal op te staan vind ik.
Inderdaad, door de rug en de hand van de man mee te nemen, alsmede de volledige buik van de vrouw, zou er een prachtige scheefgetrokken ovaal ontstaan. Voor het overige: knap gedaan.
Bedankt mannen,
Zal ik op letten.
Ik vind het een mooie zachte foto, maar vind de buik te weinig aandacht trekken. En dat is toch waar het om gaat bij zwangerschapsfotografie. Ik zou er onderaan meer bijnemen zodat de buik ook mooier tot zijn uiting komt. Nu zit de buik in het 'gefade' gedeelte wat ik wel jammer vind.
Ik ben geen expert, maar heb zelf ondertussen een paar zwangerschapreportages achter de rug en zeg gewoon wat ik graag wil zien. Misschien vinden de mensen op de foto dat absoluut niet nodig.
Zelf blijf ik bij mijn standpunt dat naakte zwangerschapsfotografie de mooiste is, maar dat is mijn eigen smaak en ik begrijp best dat niet iedereen zich daartoe geroepen voelt. Die opgedraaide topjes vind ik altijd zo geforceerd over komen. Maar da's smaak natuurlijk.
Niettemin een mooie foto.
Beste Nena,
Je hebt inderdaad gelijk wat die topjes en pose betreft, ik heb trouwens een hele set uit deze reeks. Ook volledig naakt en andere posities waarop de buik in het centrum staat. Maar goed, uiteindelijk vraag ik aan de mensen welke foto op het forum mag en welke niet.
Privacy draag ik wel heel hoog in het vaandel, vandaar dat niet altijd de beste fotos kunnen worden geplaatst al zou ik dat wel willen. Deze foto was er een met een iets wat hoger standpunt, en ja dan valt de buik minder op. De foto hieronder is er nog een uit de reeks vanuit een ander stadpunt, maar ook niet met de buik centraal.
Groet, Flash