|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotobeoordeling Mensen en Modellen Forum voor het beoordelen van foto's van mensen en modellen, zowel op technische als artistieke kwaliteiten. Van de bezoekers wordt verwacht dat ze een eerlijke en geargumenteerde mening geven. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Deze man kwam ik tegen in de zoo. Vooral zijn schoenen trokken mijn aandacht, niet bepaald het soort schoenen dat je bij een man van zijn leeftijd zou verwachten.
Ik weet alleen niet welke foto ik beter vind, de kleurversie of zwart/wit omzetting. ![]()
|
Spijtig van de waas die over de foto's hangt. Van waar komt die ? Iets overdreven met Photoshop ? De andere mensen achter het onderwerp hebben een ietwat storend effect en leiden de aandacht af. Laat je echter niet ontmoedigen en blijf oefenen en laat vooral hier nog van je zien. Grtjes Emile
|
Er is helemaal niets mis met zijn schoenen, ik vond het gewoon grappig, meestal zie je oudere mensen met ouderwetse schoenen. En zeker als ze dan een pak dragen.
Vond het wel een leuke verandering. Geen idee van waar die waas komt. Er was die dag wel extreem veel zon, kan het daar iets mee te maken hebben? En hoe kan ik dat eventueel wegwerken? @defenderke: is gemaakt met canon 300D @emile: er is geen photoshop aan te pas gekomen, dat gebruik ik praktisch niet.
|
Ik bedoelde eigenlijk de camera van het model (gezien dien mens zijn leeftijd)
|
Citaat:
Voor de waas weg te krijgen: Ctrl+L en dan de buitenste driehoekjes naar binnen schuiven, tot ze de randen van de grafiek raken.
|
Citaat:
eens geholpen ![]() ![]() Laat maar horen als ie weg moet
|
nu vond ik: "Ctrl+L en dan de buitenste driehoekjes naar binnen schuiven, tot ze de randen van de grafiek raken. " toch iets meer gewone taal!!
|
|
|||
|
Citaat:
|
Het fletse in de foto wijst op duidelijke overbelichting. Alhoewel het maar lapwerk is kan je met photoshop iets proberen, zie hierboven bij defenderke, maar de volgende keer juist belichten !
In de exif zie ik 1/200e, f4.5 en ISO 100. Is dat op automaat en met matrix-meting? Indien ja, dan loopt daar iets grondig mis. Je zegt zelf dat er héél véél zon was. Dan zou je eerder f 8, f11 of zelfs f16 verwachten. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Fotograaf gezocht | Pieter Missiaen | Algemeen | 23 | 2 augustus 2008 19:41 |
| Fotograaf gezocht voor "Trash the Dress" | EverAfter | Algemeen | 12 | 5 april 2008 12:25 |
| De Challenge fotograaf 2007 | spooky | Challenge-of-the-Month | 24 | 3 januari 2008 13:27 |
| Onbewerkt, rechtsreeks ui de doos...? | Yquem | Algemeen | 39 | 16 september 2007 01:38 |
| Fotograaf Hannes Wallrafen (ontroerend verhaal) | Annetje | Algemeen | 10 | 20 maart 2004 07:24 |
![]() |
![]() ![]() |