Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Dyenna

Standaard Dyenna (update)

één van een fotoshoot dat ik gedaan heb met men dochtertjes..
    bedankt voor het kijken en beoordelen..

UPDATE
    is dit beter?
    Laatst gewijzigd door Jurgend71; 7 april 2012 om 04:15 Reden: updated
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

Standaard Re: Dyenna

Leuke foto.

Kijk alleen nog ff naar de achtergrond er zijn bewerkingssporen te zien bij haar arm en vlekken in de achtergrond

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
    Leuke foto.

Kijk alleen nog ff naar de achtergrond er zijn bewerkingssporen te zien bij haar arm en vlekken in de achtergrond
    bewerkingsporen bij de arm? ..is wel schaduw..
    en die vlekken in de achtergrond...raar dat die er zijn..op mijn foto op de pc zijn ze er niet en op andere forums zijn ze er ook niet..zal wel komen door dat men moet linken naar bv photobucket..etc..op andere forum kan ik uploaden van men pc..veel beter..komt zelfs de scherpte ten goede..
    nu ik val er niet over..ik vind hem voor onszelf (en de familie) zeer goed.

thx voor uw commentaar
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

bij je naam daar zie ik het open hem maar eens in photoshop en breng de brightness maar een naar beneden dan zie je precies welke plekken ik bedoel.

waarom zou ik de brightness naar beneden moeten doen..de foto is zo en niet met de brightness naar beneden te doen.. amai beoordelen jullie een foto zo??
    je kan zowel een foto nemen (kopiëren) om in fotoshop te openen en de kleuren veranderen of zo om dan te zeggen de foto is niet goed want...??

Ik beoordeel de foto zoals ik hem zie. En op deze foto zie ik bewerkingssporen.. Daarvoor hoeft de brightness niet naar beneden hoor.
    Bedoelde het goed hoor. Succes met je foto

Edit: heb deze overigens niet opgeslagen en geopend is ps maar weet dat als je dat doet je het ziet. Check het daarmee zelf ook wel eens op vlekken
    Laatst gewijzigd door MrsNuke87; 29 maart 2012 om 20:38

Heel leuk kindje
    Zie de bewerkingssporen ook (en ik ben te lui om hem op te slaan en in photoshop te openen )
    Zie ook een vreemde lijn onder aan haar kinnetje.
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

8. Standaard Re: Dyenna

Ik zie die vlekken toch ook
    Anders wel een leuke foto, maar de afwerking niet echt mijn ding
    Groet, Philippe

Meer en andere belekens op mijn blog en ook op Facebook

Guitige lach al zou ik het geheel nog wat meer oplichten.
    De voetjes/strepen. Misschien heb je er ook eentje waar je wat meer links stond en geen uitpiepende voeten ziet?
    En ja, die vlekken rechtsonder, ze zijn heel duidelijk te zien. Ietsje slordig geweest, maar zo te herstellen.
    Mag je zeker blij mee zijn hoor
    Al doende leert men...

Flickr

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
    bij je naam daar zie ik het
    Op de rest van de foto ook hoor... Zitten op veel plaatsen vlekken in de achtergrond, bv
    rechts naast haar gezicht. Als je er op let dan gaat het hier best wel fel opvallen vrees ik.

Verder voor mij wel een leuke foto' enkel de voeten storen mij een beetje...

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
    Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

ik moet de andere helaas volgen hierin, de afwerking is nog niet zoals het hoort, achtergrond zitten idd erg storende vlekken in....
    en dat maakt het totaal plaatje helaas minder....

oke..toch bedankt voor de commentaren..moet dus nog veel leren..

wat vinden jullie van de update? is dit beter?
    Thx

update een pak beter, vlekken zijn netjes weggewerkt nu

Update beter.
    Nog effe kijken naar de vlekken rond je logo.
    Voor de armen is mss ook iets te donker nu in verhouding met de rest.
    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Na update een mooi resultaat

thx voor the comments en het kijken natuurlijk

Regels voor berichten