Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Cherry Blossom

Standaard Cherry Blossom

Cherry Blossom

Model: Laetitia
    Styling& MUA: Ik
    Fotograaf: Ik

Groetjes
    Nella

Standaard Re: Cherry Blossom

één: goed hoor
    twee: de takken versmelten met haar hoofd, dat is niet zo mooi. In foto één staat het hoofd vrij, dat is veel beter.
    drie: maar wat jammer toch van dat stukje aluminium ladder!

Met dergelijke kleurtoon vraag ik me altijd af: was dit nou de bedoeling van TS. Zo ja, prima, het is zijn of haar keuze. Het spreekt me alleen niet aan, bij bloesem denk ik aan lente, aan frisse kleuren.....
    Henk
    De wereld bestaat niet. Maar zo lang jullie er in geloven doe ik gezellig mee. Kijk ook eens http://www.pbase.com/henk1
    "Voor mij is fotografie geen wedstrijd" (BD1383NL)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
    Met dergelijke kleurtoon vraag ik me altijd af: was dit nou de bedoeling van TS. Zo ja, prima, het is zijn of haar keuze.
    Henk, dat is iets wat je jezelf bij elke foto kan afvragen tenzij je het genre van de fotograaf kent, dan weet je wat de stijl van werken is als hij/zij deze heeft.
    Maar laat ons er maar van uitgaan dat de TS hier iets post dat zijn interpretatie is van het onderwerp.

Bij de bemerkingen van [ctrl]Z kan ik mij helemaal aansluiten, het is wel jammer dat er al veel bloesem van de boom verdwenen is.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht

Bij de bemerkingen van [ctrl]Z kan ik mij helemaal aansluiten, het is wel jammer dat er al veel bloesem van de boom verdwenen is.
    Ja, geen wonder, die hangt nu allemaal onder aan haar jurkske...... (foto 3)
    Henk
    De wereld bestaat niet. Maar zo lang jullie er in geloven doe ik gezellig mee. Kijk ook eens http://www.pbase.com/henk1
    "Voor mij is fotografie geen wedstrijd" (BD1383NL)

Geeft mij ook niet echt een lentegevoel. Misschien dat smaken verschillen maar ik ben niet echt te vinden voor die kleurtoon.
    Maar wat een ogen heeft die dame. Wauw.
    Nikonspul

nu,ik kan deze bewerking wel smaken 1 vind ik zeer goed,en idd dat stukje ladder in 3 is anders ook een mooie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emile Bekijk bericht
    Geeft mij ook niet echt een lentegevoel. Misschien dat smaken verschillen maar ik ben niet echt te vinden voor die kleurtoon.
    Maar wat een ogen heeft die dame. Wauw.
    Ik ben wel te vinden voor die kleurtoon. Die ogen daarentegen, die lijken iets te overdreven bewerkt.
    Anders wel fijne platen.

groetjes,

Dankjewel voor jullie reacties.

@ Henk: Ik kan wel begrijpen dat niet iedereen te vinden is voor deze kleuren. Het was dus wel mijn bedoeling. Ik hou van deze kleuren omdat ze zachter zijn ik ging zeker en vast niet voor het lente gevoel. Ik heb graag dat mijn foto's vreemde sfeer hebben en deze kleuren passen hier mooi bij. Maar natuurlijk iedereen heeft een eigen mening

@ emile: zoals ik hierboven heb vermeld ik ging niet om een lente gevoel maar een vreemde sfeer...Dit meisje zit in haar eigen droomwereld...hemel hoeft niet perse blauw te zijn op een foto

Idd dat stukje ladder had ik beter niet in beeld gezet lol
    btw haar ogen zijn niet echt bewerkt kwa kleur enz maar heb ze wel met lightroom wat helder gemaakt

Thanks iedereen
    Nella

Soortgelijke discussies

1. Ice and Cherry
    Door Brulie in forum Fotobeoordeling Macro & Close-Up
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 31 mei 2008, 11:33
  2. Bonthuys @ Cherry Moon (28-03-2008)
    Door x-tof in forum Fotobeoordeling Fotojournalistiek & Evenementen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 maart 2008, 17:55
  3. Daan, Neneh Cherry en Els Pynoo.. In Z/W