|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Beste,
Naar jaarlijkse traditie proberen wij weer een mooie foto voor een kerstkaartje te maken. Met onze sony F828 en vier bouwlampen haalden wij het onderste uit de kan. Graag hoor ik van jullie of het resultaat toonbaar is. ![]() 1/125s, F2.8, ISO200 (maximum aanvaardbare iso met deze cam was nodig om onze beweeglijke spruit te bevriezen). Twee bouwlampen (500W)op doek gericht (eentje achter de doos op de grond en eentje links op statief. Vooraan twee lampen van 300W (eentje links onder en eentje rechts op statief). In PP werd witbalans aangepast (2700K lampen), enkele kreuken in achtergrond weggekloond, In levels de zwarte en witte slider tegen de curve geschoven en met een witte soft brush met 20% dekking de schaduwen in de sneeuw opgehelderd. Links komt uiteraard de tekst in het rood en printen doen we op Fuji ... Pearl paper |
|
|||
|
Bedankt voor de reacties.
@ FestinaLente: Ik heb een warm filtertje over de foto gelegd en dat oogt idd. iets euh... warmer ![]() Bedankt voor de tip. @ iedereen die dagelijks de moeite neemt om de vele posts te bekijken en reacties te posten: Bedankt hiervoor! Door jullie blijft dit forum de moeite waard en kunnen wij leken hier ons licht opsteken ![]() ![]()
|
|
||||
|
Citaat:
JA ZEKER, OOK MIJN GEDACHT!!!!!! ![]() ![]() knap gedaan, met de tekst zal de foto zowiezo warmer worden ![]()
mvg Wilfried 40D 17-40L 24-105L 2witte buizen 70-200+100-400L +G9 Laatst gewijzigd door Frie01; 24 november 2008 om 13:11 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Afgelikte barbie - 1 (+update) | MadMax | Showcase Model, Studio & Glamour | 125 | 1 februari 2008 20:56 |
| verhaaltje | xera | Chit Chat - Archief | 5 | 18 maart 2003 20:05 |
| Moppentap | zippo | Chit Chat - Archief | 109 | 16 januari 2003 23:54 |
| Alles en nog wat over... | Alfa Centauri | Chit Chat - Archief | 1 | 21 oktober 2002 21:00 |
![]() |