Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard De favoriet van mijn beestjes van mijn dochter L&M op het forum.

Toen ik beelden aan het sorteren was vond Lor, mijn dochter en inhuizig fotomaatje (L&M op dit forum) deze geweldig
    Gewoon een critter uit de gracht voor ons huis, eentje die je normaal niet eens zal opmerken, hij/zij zat te zonnen op een netelblad.
    Macrowereld opend een heel levendige kleine wereld en "zie" je dingen die je vroeger voorbij liep.

*UPDATE*
    beeld wat verdonkerd op advies vn Eddy Bal

Deze is eentje die voor mij "iets" heeft. Daar kom ik elke dag voorbij waar deze schoonheid opdook, mensen razen er voorbij en niemand die het lijkt te zien, de schoonheid in deze eenzame mooie bloem. Die morgen merkte ik dat ze een blaadje liet hangen, ben ik de volgende ochtend gestopt om dit beeld vast te leggen van "mijn tulp", dat "banale" beeld waar menig autobestuurder langsheen komt gesjeezed en waar ik elke dag even kijk of ie er nog staat ... Mijn tulp, voor mij bijzonder genoeg om haar moeite om mooi te bloeien ondanks haar onfortuinlijke plaats te vereeuwigen

Benieuwd wat de anderen ervan denken

Laatst gewijzigd door Sonjabelgium; 3 augustus 2012 om 15:44

Standaard Re: De favoriet van mijn beestjes van mijn dochter L&M op het forum.

Je kevertje vind ik iets te licht, de tulp op dat punt prima. Scherpte is bij beiden goed hoewel moeilijker te bepalen door de felheid bij de eerste. Toch geen slecht werk geleverd volgens mij.
    Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Beesie wat verdonkerd, moet zeggen je hebt gelijk, vind het zelf ook beter zo!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Beesie wat verdonkerd, moet zeggen je hebt gelijk, vind het zelf ook beter zo!
    Misschien nog een klein beetje meer van die schittering wegnemen? Het zou perfect zijn denk ik. Maar misschien zit het ook een beetje in een lichter scherm hier?
    Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Standaard

Toch vind ik de updat erg veel mooier!
    Wat een verschil het kan maken zo een klein beetje...

Bedankt voor de reacties en adviezen

In PSP of LR zal het vast wel kunnen de schittering reduceren maar in photoscape kan ik niet vinden hoe het kan, misschien weet iemand hier het? Binnen 2 weken krijg ik een dagje opleiding LR met aanlevering van LR zelf, ik hou deze in gedachten om dan te pogen de schittering te reduceren
    Laatst gewijzigd door Sonjabelgium; 21 mei 2012 om 09:10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties en adviezen

In PSP of LR zal het vast wel kunnen de schittering reduceren maar in photoscape kan ik niet vinden hoe het kan, misschien weet iemand hier het? Binnen 2 weken krijg ik een dagje opleiding LR met aanlevering van LR zelf, ik hou deze in gedachten om dan te pogen de schittering te reduceren
    ik wacht met jou op je LR Dit wordt een prachtfoto!

Regels voor berichten