Ik wou dit kruisspinnetje in showcase posten maar de foto zal waarschijnlijk niet goed genoeg zijn ==> fotobeoordeling. Wel meer scherpte dan met mijn vorige poging die ik (wellicht wel ten onrechte) als SC had gepost.
EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen
Het "bloemetje" (denk ik toch) en de lichtvlek lijksboven vraagt volgens mij meer aandacht dan de spin zelf. Het ondersteboven hangen van de spin maakt de foto voor mij toch moeilijk kijken. Ik heb steeds de neiging om mijn hoofd te draaien.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Bedankt voor de reactie Erven...
uw opmerkingen hebben wel zin en ik zal er in het vervolg beter op letten bij het maken van de foto's
De witte luchtvlek is de lucht => tenzij wegshoppen niet veel aan te doen... of een ander standpunt kiezen uiteraard...
Gezien shoppen niet mijn ding is.... niet de vereiste kennis (voor elements versie) gebruik ik het niet voldoende
Bloemetje in zijn net was een lokmiddel om hem van onder het bladerdek te lokken.
Onderstenboven... omkeren geeft mijn inziens ook een onnatuurlijke houding aan het spinnetje
EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen