| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| ||||
|
Op zich zijn het leuke foto's. Bij de eerste is het een beetje te veel in vogelperspectief: door de knietjes tot je op ooghoogte bent is vaak beter. Bij de tweede foto heb je dat trouwens netjes gedaan! Ik denk dat je foto's wat opgehelderd / verzadigd mogen worden. Ik heb even met de knopjes geschoven om aan te tonen wat ik bedoel. Als het stoort haal ik hem direct weg!!
__________________ Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu) Laatst gewijzigd door D80; 9 november 2008 om 20:20 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| spelen met macrolens | Mellie | Fotobeoordeling Macro & Close-Up | 3 | 19 juni 2008 08:50 |
| Nieuwe Apple iMac! | RuZ | Chit Chat | 58 | 24 mei 2008 11:58 |
| Spelen met groenten & fruit | CaHoR | Showcase Stilleven & Abstract | 6 | 23 januari 2007 14:42 |
| spelen met licht | parakiet | Showcase Macro & Close-Up | 12 | 27 december 2006 18:10 |
| 2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar ! | teddy-bear | Shooting Days | 540 | 9 september 2004 16:59 |
![]() |